0
głosów
- +

Jak oszczędzać czas podczas treningu?

Autor:

Aktualizacja: 02.03.2012


Kategoria: Sport / Kulturystyka i Fitness


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1790 razy czytane
  • 6 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

W dzisiejszym świecie czas jest dla jedną z najważniejszych rzeczy. Wiele rzeczy można kupić jednak czasu niestety się nie da. Albo i „stety. Wśród nas panuje przekonanie, że im coś dłużej robimy to będzie to lepsze


 Im dłużej trwa nasz trening tym lepiej. Im więcej poświęcamy na doskonalenie jakiejś umiejętności tym lepiej.

Owszem ma to ogromne znaczenie. Jednak nie liczy się poświęcony czas, a efektywność każdego wykonanego zadania. Przykładowo jeśli dojazd do siłowni zajmuje Ci 20 minut. Trening trwa 1,30 godziny, plus powrót 20 minut. Więc musisz zarezerwować w ciągu swojego dnia 2 godziny i 10 minut, jeśli dobrze liczę.

Podczas tego treningu na siłowni w rzeczywistości czas jaki wkład w trening wynosi 30 minut. Co robisz z pozostałą godziną? Chodzisz bez celu, rozmawiasz z ludźmi, czekasz aż zwolni się przyrząd lub po prostu masz przerwę między seriami. Zrozumiałe, jesteśmy ludźmi, tak wygląda życie i jest to normalne.

Możesz jednak zrobić trening który zajmie Ci 30 minut. Mówię tutaj o wykorzystaniu treningu kettlebell i kilku prostych mechanizmów.

1. Superserie - superserie to po wykonywanie ćwiczeń jeden po drugim bez odpoczynku. Sam dobierasz ćwiczenia i określasz czas odpoczynku, który jest CI do tego potrzebny.

Na przykład: Pompki, brzuszki, przysiady, SWING, SQUAD, SNATCH.

2. Obwodówki. Polegają na ułożeniu sobie zestawów ćwiczeń, i wykonaniu ich po kolei . Wtedy następują przerwy i zaczynamy cały układ od początku.

Na przykład: robisz swing x10, 10xpompek,10 xSQAD, 10 Brzuszków z Kettlem.

3. Kombinacje ćwiczeń. W kombinacjach ćwiczeń bazujemy na tym, że możemy wykonywać kilka ćwiczeń w jednej serii.

Na przykład : Swing, Clean, Press, squad. ( jeśli nie znasz ćwiczeń, zapraszam za stronę bądź na treningi)

Korzystając z tych prostych mechanizmów możesz zaoszczędzić mnóstwo czasu. Ważne żeby każde ćwiczenia było wykonane poprawnie, a nie zrobione dla odklepania, bo wtedy w rzeczywistości nie osiągniesz efektów i stracisz cały czas.

Liczy się chwila podczas działania i jej efekt.

Pozdrawiam Radek

www.kettlebellsport.pl

if you are strong, everything is easier!

 


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij