Jak klienta zmienić w naszego klienta? Umawiasz się z klientem w biurze, a może z klientką w czasie lunchu? To będzie spotkanie towarzyskie, czy biznesowe? Przeczytaj praktyczne porady na temat nawiązywania efektywnych relacji z klientami i dobrych praktyk skutecznej sprzedaży.

Data dodania: 2008-04-08

Wyświetleń: 2962

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Umawiasz się z klientem w biurze, a może z klientką w czasie lunchu? To będzie spotkanie towarzyskie, czy biznesowe? W tygodniku internetowym CashFlow&You zamieszczono właśnie artykuł z poradami na temat nawiązywania efektywnych relacji z klientami i dobrych praktyk skutecznej sprzedaży.

Artykuł powstał w oparciu o wykład Jamesa Rogersa z Kanady, Prezesa Światowego klubu MDRT (Million Dollar Round Table) the Premier Association of Financial Professionals, pod tytułem „10 sposobów na osiągniecie Top of the Table”, wygłoszony na konferencji w Warszawie dnia 20.03.2008.

Wyobraź sobie, że masz przed sobą ważne zadanie: potencjalnego klienta musisz zamienić w swojego klienta. Aby to się udało, musisz zaplanować każdy krok. Idąc na spotkanie musisz wiedzieć, co chcesz uzyskać. Musisz się zastanowić, co w trakcie tej wizyty chcesz osiągnąć.

Musisz wiedzieć, po co idziesz do klienta i co chcesz osiągnąć, bo inaczej będzie to spotkanie towarzyskie, a nie biznesowe. Musisz mieć plan, który będzie stanowił przewodnik spotkania.

W trakcie rozmowy z klientem powinno robić się zapiski, nawet te mało istotne. Takie małe drobiazgi mogą okazać się istotne. Jeśli zwracasz uwagę na drobiazgi i o nich pamiętasz, a klient to zauważy, to będzie też wiedział, że zwracasz uwagę i dbasz o szczegóły umowy.

Słuchaj i zadawać mądre pytania. Nie przerywaj wypowiedzi klienta. W trakcie spotkania klient powinien mówić dwa razy więcej. Pytania są bardzo ważne. Słuchaj, słuchaj i słuchaj, co klient ma do powiedzenia, zanim przedstawisz radę. A kiedy już ją wypowiesz, musi być zgodna z tym, co wcześniej usłyszysz od klienta.

Artykuł jest rozwinięciem relacji z konferencji MDRT, w trakcie której najlepsi pośrednicy i doradcy finansowi z Polski oraz goście, zaproszeni z innych krajów, przekazują praktyczne wskazówki jak budować swoją wartość i odnosić sukcesy w sprzedaży.

„Jak potencjalnego klienta zmienić w naszego klienta?” Swoje sposoby na osiągniecie sukcesu finansowego, wynikające z wielu lat doświadczeń w sprzedaży, przedstawia James Rogers z Kanady, Prezes Światowy MDRT. Pełna treść artykułu dostępna jest w tygodniku internetowym CashFlow&You nr 44 (14/2008), wydawca: e-ProfitSystem http://newsletter.cashflowandyou.pl.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena