Wyobraź sobie, że gość Twojego hotelu wchodzi do idealnie czystego pokoju hotelowego po wielogodzinnym długim locie. Upuszcza swój bagaż, kładzie się na pachnącej i puszystej pościeli, a na stoliku nocnym znajduje się jego ulubione czasopismo, paczka ukochanych czekoladek, a także list powitalny skierowany do niego personalnie...

Data dodania: 2018-09-04

Wyświetleń: 1263

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Jak zbudować więź z klientem hotelu?

Brzmi jak sci-fi? Taki poziom usług jest możliwy dzięki zastosowaniu mobilnej aplikacji hotelowej!

Pozwól klientowi powiedzieć, czego tak naprawdę chce!

Personalizacja napędza usługi hotelowe w dzisiejszym świecie, a doświadczenie i jego jakość zawsze ma kluczowe znaczenie w budowaniu więzi z klientem. Najlepsze hotele wykraczają poza proste oczekiwania, aby jak najlepiej wykorzystać wizytę gościa. To spełnianie tych najmniejszych zachcianek zwiększa ogólne wrażenia i dodaje unikalny element w budowaniu relacji z gośćmi. Mimo to statystyki pokazują, że hotele konsekwentnie słabo radzą sobie z utrzymywaniem więzi ze swoimi klientami.

W dobie obfitości, hotele zapewniają sprawną obsługę, konkurencyjne ceny i luksusowe udogodnienia, ale te czynniki po prostu już nie wystarczają. Goście chcą więcej i oczekują najnowszej technologii, osobistej obsługi i udogodnień dostosowanych do swoich preferencji. I choć właściciele hoteli chcieli by im to udostępnić, to jednak nie wiedzą jak. Kluczem okazują się mobilne aplikacje hotelowe, takie jak Ilumioapp.

To dzięki nim klient może zakomunikować wszystko, co tylko przyjdzie mu do głowy. Bez problemu określi:

  • rodzaj dania, jaki chce zjeść po zameldowaniu,
  • dodatkowe gadżety, jakie mają znaleźć się w pokoju,
  • potrzebę skorzystania z usług spa,
  • chęć wybrania się na wycieczkę po okolicy,
  • film, który chce obejrzeć.

A także wiele, wiele innych rzeczy. Najlepsze jest jednak to, że Ilumioapp zbiera wszystkie informacje, jakie zostały wygenerowane przez gości, a następnie może wysłać je do menedżera hotelu w formie podpowiedzi. I tak dla przykładu:

Gość użył mobilnej aplikacji, aby zarezerwować leżak przy basenie hotelowym. Następnie zamówił z niej drinka w pobliskim barze, a po chwili wybrał ogromną porcję waniliowych lodów. Następnym razem, kiedy dany gość pojawi się na basenie, obok jego leżaka może pojawić się mały deser. Już tyle wystarczy, by klient poczuł się niezwykle ważny i doceniony.

Dla jakich hoteli mobilna aplikacja?

Wydawać by się mogło, że w przypadku małych hoteli łatwiej jest stworzyć te niezapomniane chwile, które wzmacniają więź emocjonalną. Napisanie spersonalizowanego listu dla 30 gości jest wykonalne, przy 300 pojawia się problem. Jednak śledzenie i spełnianie oczekiwań gości w każdym hotelu może być niezwykle trudne, jeśli nie ma się odpowiednich narzędzi, które pomagają w komunikowaniu się. Ilumioapp jest więc rozwiązaniem zarówno dla ogromnych, jak i tych bardziej kameralnych miejsc.

ruchu
Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena