0
głosów
- +

Jak wykorzystać do ekspozycji kraty i zawieszki sklepowe

Autor:

Aktualizacja: 09.08.2019


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Wyposażenie i infrastruktura


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 34 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Jak wykorzystać do ekspozycji kraty i zawieszki sklepowe

Kraty i zawieszki sklepowe to jedne z wielu elementów służących do ekspozycji w sklepie. Wykorzystywane w sklepach każdej branży, są bardzo uniwersalnymi i funkcjonalnymi akcesoriami.


Kraty i zawieszki dają wiele możliwości, dlatego projektanci sklepów często proponują swoim klientom zawarcie ich w projekcie. Argumentują to różnymi przesłankami – niektóre z nich przedstawiamy poniżej.

Uniwersalna krata ekspozycyjna, czyli podstawa ekspozycji na zawieszkach

 

ekspozycja sklepowa na kratownicy

 

Kraty dostępne są w kilku wersjach. Jako krata wolnostojąca, czyli po prostu forma stojaka/stelaża. Taką najczęściej wybierają osoby, posiadające stoiska na zewnątrz lub małe sklepiki. Mogą je w każdej chwili schować lub wystawić na zewnątrz, ponieważ są mobilne i lekkie. We wnętrzach proponujemy kraty montowane na systemach sklepowych lub bezpośrednio do ściany. To duża oszczędność miejsca i zapewnia jego maksymalne wykorzystanie. Jak widać, nie ma znaczenia rodzaj ani budowa sklepu – kraty pasują wszędzie.

 

Akcesoria na kratę, czyli różne sposoby ekspozycji

 

zawieszki sklepowe pojedyncze

 

Elementów, które pasują na kratę, jest naprawdę wiele. Każda branża znajdzie wśród nich coś dla siebie. Pierwszy z nich to haczyk metalowy, na którym wieszamy wieszaki lub bezpośrednio same produkty. Zazwyczaj drobne, na przykład opakowane w blistry. Jeśli sprzedajesz bardziej wyspecjalizowany sprzęt, na przykład elektronikę i artykuły gospodarstwa domowego, wybierz dedykowane zawieszki. Stworzone specjalnie na suszarki do włosów, lokówki albo telefony komórkowe. W sklepach odzieżowych proponujemy zawieszki na czapki i buty, a w sportowych na piłki. Na kracie umieścisz także koszyki metalowe, które pomieszczą małe artykuły, nienadające się do zawieszenia, na przykład rajstopy w opakowaniach.

 

Plusy, jakie gwarantuje użycie zawieszek na kratę w sklepie

 

zawieszki sklepowe z szyldem

 

Przede wszystkim jest to duża oszczędność miejsca. Ten sposób ekspozycji jest także stosunkowo tani, jeśli bierzemy pod uwagę dłuższą perspektywę. Ponieważ zawieszki można w każdej chwili i dowolnie zmieniać, nie potrzebujemy dużych nakładów pieniężnych na zmianę wyglądu ekspozycji. Ma to swoje plusy także wtedy, kiedy zmienia się rodzaj i wielkość prezentowanych towarów. Specjalna zawieszka cenowa daje możliwość umieszczenia etykiety cenowej bezpośrednio na niej. Nie musisz oznaczać wtedy każdego artykułu osobno.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij