Nie , nie piszę , nie posiadam swojego bloga. To znaczy w klasycznej jego postaci. Mam 4 blogi ( trudno powiedzieć ,że je piszę ), które spełniają inne funkcje niż klasyczne opisywanie swojego otoczenia i świata. Zadomowione na firmowych stronach są tak naprawdę spisem użytecznych artykułów ( częściej samych linków ) prowadzących odwiedzających do wartościowych wpisów zbieranych w sieci. Blogi tego typu to tak naprawdę uzupełnienie stron firmowych www, pełniące często zaplecze linków wychodzących i prowadzących do partnerów. Wszystko to wspomaga efekt pozycjonowania danej strony samego zainteresowanego. Prawdziwymi perełkami w świecie blogów są: http://www.postsecret.com/ http://literally.barelyfitz.com/ http://gizmodo.pl/ Sprawdźcie dlaczego. Blogi to efekt zmian społeczno-technologicznych tak zwanej Trzeciej fali Alvina Tofflera - www.toffler.com , www.alvintoffler.net. Technologia i jej rozwój wymusza na szerokiej rzeszy społecznej zmiany zachowań, relacji, stylu życia, sposobów użytkowania zdobyczy techniki. Blogi obecnie czyta się bardzo trudno. Wynika to z ich olbrzymiej ilości oraz trudności oceny czytelnika co jest wartościowe. Obserwuje się blog skipping czyli skakanie " z kanału na kanał " - zjawisko piętnowane w latach 80tych - tzw. skakanie po kanałach TV ( sami to znamy ). Przyszłość blogów to blogi niszowe - tematyczne takie jak np. http://www.web-marketing.pl/pozycjonowanie-stron/. Stanowią one olbrzymią wartość dla wąskich grup odbiorców - praktyków szukających odpowiedzi na pytania "techniczne". Na koniec zapraszam na blogi prowadzone na moich stronach. Tak jak wspomniałem nie znajdziecie tam wielowątkowych elaboratów. Stanowią one często po prostu zbiory linków prowadzących czytelnika w określone obszary wiedzy. http://linkblogfan.blogspot.com/ http://www.pozycjonowanie-msystem.pl/Blog/page2.aspx http://www.pozycjonowanie-msystem.pl/welcome.aspx http://pozycjonowanie-msystem.blogspot.com/ http://www.saleshunter.pl/Blog/page1.aspx
W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, firmy muszą dbać o swoją obecność online, by skutecznie docierać do klientów. Jednym z kluczowych elementów tej strategii jest marketing treści, w którym artykuły sponsorowane odgrywają coraz większą rolę. Platforma Top Presell Pages jest doskonałym narzędziem umożliwiającym wykorzystanie artykułów sponsorowanych do budowania marki, zwiększania widoczności i generowania wartościowych linków.