Tekst o perswazyjnych reklamach

Licencja: Creative Commons

Data dodania: 2007-05-24

Wyświetleń: 3783

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena
Dotarł do mnie list elektroniczny zaczynający się:

„NEURON! Kto jeszcze chce bezpłatnie zareklamować się w mojej następnej książce
na temat NLP i perswazji!

Witaj,
Rozumiem, że przyciągnąłem Twoją uwagę i pomysł reklamowania się w kolejnej
książce autora autentycznego bestsellera "Sztuka perswazji, czyli język wpływu i
manipulacji" jest godny Twojej uwagi:-)·I słusznie, ponieważ reklama w książce jest niesłychanie skuteczna, z co
najmniej 3 powodów (...)”.

W tym miejscu nastąpił chwilowy namysł, a później decyzja: trzeba tą myśl włączyć do przewodnika...

Andrzej Batko, – bo to On był nadawcą listu – jest znany w Polsce. Pisze i prowadzi kursy. Wyszkoleni kursanci zasilają szeregi nowoczesnych ludzi polskiego biznesu.
http://www.nlp.pl/szkolenie,12,Sekrety_perswazji_w_biznesie.html

Sekrety perswazji to Jego specjalność. Wspiął się na wyżyny tej wiedzy. Warto uczyć się od tych, co są lepsi od nas.

Piszącym teksty do Artelisu też przyświecają jakieś cele. Reklama na pewno.

Czy zamieszczenie tekstu to już sukces? Tu działają niezbadane mechanizmy. Każda reklama, to subtelna perswazja do psychiki każdego z nas, a każdy z nas jest konsumentem. Od tego jeszcze nikt nie uciekł.

Skoro piszemy, bo szukamy sposobu na własną reklamę – piszmy teksty z własnymi perswazyjnymi reklamami – działającymi na wyobraźnię czytelników. Piszmy teksty odpłatne, w których odpłatność będzie jedynie symboliczna w stosunku do zawartych rad w opisie, których mądra modyfikacja i kontynuacja będzie doprowadzała tych - co kupili ten tekst płatny (rozdział przewodnika) – do fortun.

Opisujmy to, co nam się udało, to, co zrealizowaliśmy, jak to realizowaliśmy, z czego żyjemy – często bardzo dobrze, co chcielibyśmy widzieć by realizowali inni.

Pobierzmy ze strony wydawnictwa www.odyn.pl inaugurującą – bezpłatną – część przewodnika (prace redakcyjne na ukończeniu)..
Czytając wyobraźmy sobie, jak w tym ebooku będzie wyglądała i brzmiała moja część tekstu z perswazyjną reklamą.

Zapraszam wszystkich niezdecydowanych do pisania ebooka.
Licencja: Creative Commons