0
głosów
- +

Statystyki - musisz to mieć!!!

Autor:

Aktualizacja: 17.06.2011


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1104 razy czytane
  • 2 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Wiesz skąd klienci trafiają do Twojego sklepu?Jaki jest średni czas przebywania na stronie i jak wygląda dokładny monitoring sprzedaży?Jeśli odpowiedziałeś NIE na powyższe pytania to znaczy, że...


...potrzebujesz dokładnych statystyk dla swojego sklepu.

Obecnie jedne z najlepszych statystyk dostępnych na rynku to Google Analitycs. Założenie konta jest nie tylko banalnie proste ale i całkowicie darmowe. Dzięki podłączeniu statystyk Google Analitycs do witryny sklepu uzyskujemy szereg niezwykle przydatnych informacji.

Dzięki statystykom dowiesz się np. skąd przychodzą użytkownicy, po wpisaniu jakich słów kluczowych klienci trafiają do Twojego sklepu, jak wygląda statystyczna wędrówka klienta po stronie i średni czas, jaki spędza on na stronie, a także jakie są najrzadziej i najczęściej odwiedzane podstrony i kim są Twoi klienci (gdzie mieszkają, jakim językiem mówią). To tylko niektóre z możliwości jakie oferują statystyki Google Analitycs.

Ale to nie wszystko. Osobom, które prowadzą sklep internetowy zależy przede wszystkim na tym, by ich sklep zarabiał. Chodzi więc o to by klienci nie tylko odwiedzali stronę, ale by jak najwięcej wejść kończyło się zakupem. Dokładna analiza sprzedaży będzie możliwa po integracji z modułem E-commerce w Google Analitycs. Moduł ten pozwala śledzić transakcje w sklepie i dostarcza cennych informacji na temat źródeł przychodów.

Aby wykorzystać go w sklepie wystarczy oznaczyć witrynę jako e-commerce. W tym celu wystarczy wybrać taką opcję przy konfiguracji strony na koncie Google Analitycs. Dzięki temu w naszym panelu pojawi się zakładka E-commerce gdzie znajdziesz wiele przydatnych informacji min.:


- współczynnik konwersji
- źródła przychodów
- zestawienie najlepiej sprzedawanych produktów
- średnia wartość zamówienia
- popularność kategorii i przychody z nich
- zestawienie przychodów i kosztów wysyłki
- ilość odwiedzin Klientów przed dokonaniem zakupu
- ilość dni, które minęły od pierwszej wizyty do momentu zakupu
- dni w jakich sprzedaż osiąga wysoki/niski poziom

Analiza danych ze statystyk Google Analitycs jest naprawdę bardzo prosta i nie trzeba posiadać specjalistycznej wiedzy, żeby wyciągnąć z nich wnioski. Dlatego jeśli do tej pory nie zainstalowałeś na swojej stronie statystyk zrób to jak najszybciej!!!. Zawarte w nich informacje z pewnością dostarczą nam mnóstwa przydatnych informacji, które pomogą wprowadzić wiele korzystnych zmian.

agata b.

Agencja Interaktywna PR KREATOR

-copywriting

-e-doradztwo

-oprogramowanie dla sklepów internetowych epoksystem.pl


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij