Przygotowanie kampanii reklamowej może obejmować promocję marki, budowanie jej pozytywnego wizerunku czy zaangażowanie odbiorców treściami. Jednym z warunków jej powodzenia jest zastosowanie trwałego nadruku na elementach promocyjnych. Zalicza się do nich folia flock, czyli alternatywa dla haftu komputerowego. Przeczytaj więcej o jej zastosowaniu w kampaniach brandingowych!

Data dodania: 2023-07-12

Wyświetleń: 415

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Nadruk flock w reklamie: skuteczność i kreatywne wykorzystanie w brandingowych kampaniach

Na czym polega nadruk metodą flock?

Sposób tworzenia nadruku metodą flock bazuje na zastosowaniu folii termotransferowej. Wzór jest wycięty na ploterze i wgrzany w materiał znakowany. Do precyzyjnego umieszczenia napisu lub znaku graficznego na koszulce czy kasku przygotowuje się dwie warstwy folii:

  • bezbarwną;
  • barwioną.

Pierwsza umożliwia przygotowanie właściwego miejsca do umieszczenia drugiej. W ten sposób znakowanie jest zawsze odpowiednio centralizowane na powierzchni.

Co ważne metoda flock bazuje na jednokolorowych foliach. Nie stosuje się jej w przypadku wielokolorowych projektów. Można ją wykorzystać do nanoszenia znaków na trudnodostępnych miejscach. W ten sposób można ozdabiać materiały i ich fragmenty, gdzie inne sposoby są bezskuteczne.

Dlaczego metoda flock jest stosowana w kampaniach brandingowych?

Kampania brandingowa firmy czy marki polega na:

  • reklamowaniu produktu, usługi lub brandu
  • promowaniu wartości i korzyści wynikających ze skorzystania z nich
  • budowaniu zaufania do marki i firmy
  • zapewnianiu pozytywnych skojarzeń z marką

Jak pomaga w tym nadruk metodą flock? Przede wszystkim zapewnia świetny rezultat nanoszenia znaków na materiał. W ten sposób jednoznacznie kojarzy się z wysoką jakością, której szukają klienci. Kolejny aspekt to możliwość znakowania odzieży roboczej, elementów ubioru pracowników czy tworzeniu materiałów promocyjnych. Obserwowanie pracownika danej firmy podczas pracy jest jednoznaczne z budowaniem zaufania do marki. Gdy ma on odpowiednio oznaczoną odzież roboczą łatwiej jednoznacznie zidentyfikować go z daną marką i firmą.

Co sprawia, że druk metodą flock jest popularny w kampaniach brandingowych?

Kluczowe znaczenie ma wyróżnienie się spośród konkurencji i stworzenie pozytywnych skojarzeń z marką. Nadruk metodą flock jest w tej dziedzinie skuteczny, ponieważ:

  • jest przyjemny w dotyku – folia flock jest aksamitna i tworzy wrażenie puszystej, co ułatwia zbudowanie pozytywnego odbioru; ma to znaczenie dla materiałów promocyjnych takich jak koszulki, czapki czy tego typu produkty
  • jest szczegółowy i ma wysoką jakość – metoda ta charakteryzuje się odpornością na zniszczenie praniem i pozostaje niezmieniona przez wiele miesięcy użytkowania; poza tym łatwo dostrzec wszystkie szczegóły znaku, który jest identyczny z logotypem marki.
  • nadaje się do różnych materiałów – dzięki tej metodzie można ozdabiać nie tylko elementy materiałowe czy tkaniny, świetnie sprawdza się na papierze, tworzywach sztucznych czy skórze
  • jest trójwymiarowy – płaski wzór nie jest tak atrakcyjny wizualnie, jak trójwymiarowy, a to podnosi atrakcyjność elementu promocyjnego i buduje przywiązanie do marki.

Dla zbudowania skutecznej kampanii brandingowej potrzebne jest też skorzystanie z usług profesjonalistów, którzy wykonają materiały promocyjne metodą flock.

Więcej informacji znajdziesz na: https://www.promonadruk.pl/nadruki-na-ubraniach/nadruki-na-odziezy/folia-flock/

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena