1. Firma zyskuje lojalnych klientów, którzy przywiązują się do oferowanych produktów i usług. Nawet tańsza oferta konkurencji nie jest w stanie skusić lojalnego klienta.
2. Lojalni i zadowoleni klienci stają się za darmo ambasadorami firmy. Jej produkty polecają swojej rodzinie i znajomym. A to jest o wiele bardziej skuteczne niż najlepsza i najdroższa reklama.
3. Firma zyskuje wizerunek wiarygodnego dostawcy wartościowych towarów i usług, które faktycznie odpowiadają na potrzeby klientów. Do tego dochodzi status eksperta w danej branży, bo za darmo dzieli się swoją wiedzą.
Publikacja biuletynu i jej dystrybucja wśród klientów sprawia, że stabilizuje się sytuacja rynkowa firmy. Nie musi ona obawiać się działań konkurencji, bo ma stałych i wiernych konsumentów. Po za tym klienci stają się coraz bardziej wyedukowani w danej branży, dzięki czemu łatwiej dotrzeć do nich z konkretnymi, racjonalnymi argumentami podczas sprzedaży. Firma, która dostarcza im tego typu informacji zyskuje na wiarygodności i zaufaniu, a to zawsze przekłada się na wzrost sprzedaży.
W zanadrzu jest jeszcze wiele dodatkowych korzyści...
Skuteczna promocja firmy i oferowanych produktów.
Zwiększona sprzedaż ze strony lojalnych klientów.
Brak wydatków na nieskuteczne formy reklamy.
Ułatwione wprowadzanie nowych produktów – nie potrzeba dodatkowej promocji.
Wzrasta zaufanie klientów do firmy – nie potrzeba dodatkowych wydatków na PR.
Skuteczna i ułatwiona rekrutacja nowych pracowników.
Obniżenie kosztów promocji firmy poprzez stworzenie jednego, efektywnego kanału komunikacji z klientami.