Jeśli korzystasz z tego chińskiego portalu, to z pewnością ucieszy Cię ta wiadomość. Jeśli nie, to z pewnością zaczniesz! InPost zawarł umowę z Aliexpress, dzięki czemu będziemy mogli odbierać swoje produkty w paczkomatach.

Data dodania: 2019-12-16

Wyświetleń: 1165

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zakupy przez internet to coraz częstsza forma robienia zakupów i nikogo nie powinno to dziwić, bowiem można kupić szukane przez nas produkty bez robienia nawet kroku! Wszystko to z wygodnego i ciepłego domu, z przed ekranu naszego komputera. Powstaje więc coraz więcej sklepów internetowych, które pomału zaczynają upadać na rzecz wielkich agregatorów sklepów jak Allegro, Amazon czy eBay.

Aliexpress - chiński sklep internetowy

Jeszcze parę lat temu mało kto słyszał o tym chińskim tworze. Ludzie krzywo się patrzyli na robiących tam zakupy internautów. Czasem przyjmowało to formę agresji, że wspieramy chińską gospodarkę. Teraz już nikt nie ma wątpliwości - Aliexpress jest najtańszym sklepem internetowym na świecie i konkurencja może się chować w piasek. To głównie cena sprawiła, że ludzie tak chętnie sięgają po produkty z Chin, które wcale nie są gorsze od tych, kupowanych w polskich sklepach - niektóre są nawet identyczne.

Dostawa do paczkomatu z Chin

Wcześniej nasze lokakne sklepy internetowe konkurowały z chińskim gigantem za pomocą czasu dostawy. Próbowano również dorównać im ceną dostawy, oferując darmową wysyłkę w cenie abonamentu Allegro Smart. Teraz jednak sklepy internetowe straciły ten argument, bowiem Aliexpress podpisał umowę z firmą kurierską InPost, dzięki czemu będziemy mogli cieszyć się szybkim czasem wysyłki oraz odbierać nasze zamówienia w paczkomacie. Jakby tego było mało, to wysyłka InPostem od 5$ ma być darmowa. Wszystko wskazuje więc na to, że Aliexpress wymiecie konkurencje. Zrobili to w bardzo dogodnym momencie, bowiem Allegro cierpi teraz na wewnętrzne problemy. Czeka nas więc wiele zmian w e-commerce. Kto wie? Być może następnym etapem nie będzie już konkurencja cenami, wysyłką, a usługami? A tymi ostatnimi raczej Aliexpress pochwalić się nie może.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena