Ogromne ilości danych, mnogość transakcji i coraz większe oczekiwania klientów sprawiają, że biznes potrzebuje wsparcia w postaci rozwiązań informatycznych. Jednym z producentów takiego oprogramowania jest SAP SE – niemieckie przedsiębiorstwo informatyczne. 

Data dodania: 2018-07-01

Wyświetleń: 828

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Wsparcie aplikacyjne systemu SAP

Jednak wdrożenie nowego narzędzia jest dopiero początkiem usprawnień i optymalizacji procesów zachodzących wewnątrz organizacji. Więc co robić, żeby w pełni wykorzystać oferowaną funkcjonalność i maksymalnie dopasować narzędzie do potrzeb przedsiębiorstwa? Jak zachować wysoką użyteczność rozwiązania pamiętając, że oczekiwania wobec niego potrafią się bardzo często zmieniać? Warto rozważyć podjęcie współpracy z obszarze wsparcia aplikacyjnego autoryzowanego partnera biznesowego.

Kompleksowe wsparcie partnera biznesowego

Wdrożenie systemu ERP to bardzo złożony projekt, trwający od kilku do nawet kilkunastu miesięcy. W tym czasie wielu specjalistów wewnętrznych przeżywa okres wzmożonej pracy zawodowej, boryka się z większym poziomem stresu i dodatkowymi obowiązkami. Jednak po okresie wdrożenia praca z systemem nie kończy się. Należy go bowiem utrzymywać przez cały okres użytkowania. Jedną z możliwości jest przekazanie tych obowiązków firmie zewnętrznej. Jakie są korzyści związane z przekazaniem wsparcia aplikacyjnego specjalistom? Największą wartością tego typu współpracy są ogromne wiedza i wieloletnie doświadczenie pracujących tam konsultantów. Dodatkowymi atutami będą także możliwość świadczenia usług 24/7, określone maksymalne czasy reakcji co zapewnia ciągłość świadczenia usług całą dobę.

Celem inwestycji w profesjonalne wsparcie aplikacyjne jest usprawnienie biznesu.

Aby jednak było to możliwe, zespół konsultantów powinien rozpocząć swoją pracę od szczegółowego audytu obecnego systemu. W skład takiej kontroli wchodzą miedzy innymi: weryfikacja dokumentacji, ewidencja procesów biznesowych, wykrycie istniejących ograniczeń. Kolejnymi krokami jest przeanalizowanie planowanych celów biznesowych oraz kierunków optymalizacji systemu. A wszystko to przy ścisłej współpracy z klientem. takie podejście umożliwia zapobiegania występowania problemów, zanim wpłyną one na ciągłość funkcjonowania organizacji.

Oferta serwisu aplikacyjnego systemów SAP zawiera między innymi:

  • Zdalne wsparcie użytkowników
  • Rozwiązywanie bieżących problemów
  • Prace rozwojowe wspierające biznes
  • Wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych
  • Udoskonalanie procesów biznesowych
  • Doradztwo, szkolenia, warsztaty i konsultacje indywidualne

Bezproblemowe działanie aplikacji ma nie tylko usprawnić pracę wielu pracowników, ale przede wszystkim ma wspomagać osiąganie celów strategicznych. A to przecież klucz osiągania sukcesów w biznesie.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena