Oczywiście, wiele wiodących marek kosmetycznych wybiera standardowe upominki reklamowe: smycze na klucze, kubki, długopisy czy kalendarze – wszystko sygnowane logo. Nie jest to błąd. Jednak specyfika branży pozwala zdecydowanie bardziej sprecyzować potrzeby i upodobania odbiorców. Dzięki temu, niewielkim nakładem pieniężnym, możemy sprezentować lojalnym klientom naprawdę przydatne gadżety. Sposobności do ich wręczenia może być wiele – od upominków z okazji świąt, po te wynagradzające lojalność. Drobne prezenty powinny być wybrane z głową, zwłaszcza, że nie trafiają do anonimowego konsumenta.
Skoro grono odbiorców naszych usług to przede wszystkim kobiety, w dodatku takie, które dbają o swój wizerunek, prezenty-gadżety powinny oscylować wokół branży kosmetycznej lub ewentualnie modowej. Propozycja pierwsza: małe, zamykane lusterko do makijażu. To drobiazg, który przyda się każdej kobiecie. Włożone do torebki czy kosmetyczki, z pewnością będzie w użytku nawet kilka razy dziennie. Logo umieszczone na wieczku lusterka przyciągnie także uwagę otoczenia – jest to więc proste, a zarazem skuteczne rozwiązanie.
Opcja druga: pędzel do makijażu z grawerem z logo firmy. Jest to upominek z wyższej półki cenowej, dlatego powinien być skierowany do wąskiego grona lojalnych klientek. Docenią go z pewnością panie-pasjonatki makijażu. Warto zadbać o to, aby pędzle były wysokiej jakości – w przeciwnym razie mogą wzbudzić negatywne skojarzenia i finalnie źle wpłynąć na wizerunek firmy.
Trafione, choć niestety już mniej oryginalne będą upominki reklamowe w postaci mini produktów pielęgnacyjnych lub upiększających. Ochronna pomadka, krem do rąk o małej pojemności lub żel antybakteryjny – wszystko opatrzone logo naszej firmy. Te praktyczne podarunki docenią zwłaszcza panie, które dużo podróżują.
Dobrze, by produkt reklamowy był wielokrotnego użytku – wówczas nasza firma zostanie w pamięci osoby obdarowanej na dłużej. Niepowtarzalne, przydatne gadżety, które świetnie wpisują się w branżę kosmetyczną to również chłodzące opaski relaksacyjne. Te kompresy wielokrotnego użytku dostępne są w rozmaitych kształtach i kolorach. Warto wybrać taki produkt, który będzie współgrał pod względem estetyki z naszym logo.
Branża kosmetyczna to prawdziwa kopalnia możliwości, jeżeli chodzi o upominki reklamowe. Zdecydujmy się na taki, który będzie najlepiej dopasowany do charakterów i upodobań naszych klientek.