Ciepłolubne osoby z pewnością nie są zachwycone późną jesienią i okresem zimowym. Niskie temperatury zmuszają do zakładania na siebie coraz większej warstwy ubrań, a czapka, szalik i rękawiczki stają się nie do zastąpienia.

Data dodania: 2016-01-19

Wyświetleń: 996

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Śmiało możesz to wykorzystać do promocji swojej firmy. Jest zimno, więc postaw na akcesoria, które skutecznie rozgrzeją Twoich klientów.

Idealnym przykładem gadżetu reklamowego na zimowe, mroźne dni, jest kubek termiczny. Nic nie rozgrzewa tak dobrze jak gorąca herbata, a dzięki kubkowi trzymającemu wysoką temperaturę klient będzie mógł zabrać ją ze sobą na spacer, do pracy czy na spotkanie ze znajomymi.

Ogrzewacze do dłoni nie od dziś królują w kieszeniach wielu osób w zimowym okresie. Jedno „kliknięcie” potrafi sprawić, że dłonie stają się przyjemnie ciepłe. Zadbaj o to, by w kieszeni Twojego klienta znalazł się ogrzewacz zaopatrzony w logo Twojej firmy. Jest to niedrogi gadżet, doskonale nadający się dla ceniących ciepło osób. Dzięki niemu nawet w spory mróz brak rękawiczek nie będzie straszny i będziesz mieć pewność, że klient doceni Twój gest i znacznie chętniej wróci skorzystać z Twoich usług.

Posiadanie smartfona w obecnych czasach jest standardem, ciężko jednak swobodnie z niego korzystać zimą. Dlatego aby pokazać, że Twoja firma maksymalnie dba o dobro i wygodę klientów możesz zainwestować w ciekawy, praktyczny, choć nieco droższy gadżet reklamowy: rękawiczki, które umożliwią obsługę ekranu dotykowego nawet podczas trzaskającego mrozu. Nie znajdzie się ani jedna osoba, która nie będzie w stanie docenić takiego prezentu.

Ciepły koc być może nie ochroni przed mrozem na zewnątrz, ale doskonale sprawdzi się w domowym zaciszu, aby po ciężkim dniu pracy sięgnąć po dobrą książkę i kubek gorącej herbaty. Polarowy koc pozwoli zapomnieć o padającym za oknem śniegu i trzaskającym mrozie.

Zima jest czasem, kiedy możesz zainwestować w odpowiednie na tę porę roku gadżety reklamowe. Klient z pewnością doceni, że prezenty, które rozdajesz w uznaniu za skorzystanie z usług firmy, lub też aby zachęcić do skorzystania z usług, są oryginalne i użyteczne.

Wykorzystaj śnieg i niskie temperatury - daj klientom to, czego w danej chwili potrzebują. Zimowe gadżety mogą być uniwersalne - np. kubek termiczny doskonale sprawdzi się i zimą i latem, np. u zawodowych kierowców, którzy lubią popijać gorący napój.

 
Licencja: Creative Commons
0 Ocena