Coca-Cola to chyba najbardziej rozpoznawalny napój bezalkoholowy na całym świecie, a zarówno jego smak, jak i wygląd, to marka sama w sobie. Dlatego niedawnym posunięciem było wprowadzenie na rynek nowej Coca-Coli Life, która słodzona jest stewią zamiast tradycyjnego cukru. Z kolei produkty koncernu zawierające wspomniany wcześniej kwas nie wywołują alergii u konsumentów.
Działania koncernu mają na celu uczynienie z Coca-Coli produktu nie tylko smacznego, ale również zdrowego. Alergia już jakiś czas temu została uznana za chorobę cywilizacyjną, która uprzykrza życie milionom ludzi na całym świecie. Częstą przyczyną jej aktywowania się w naszym organizmie są środki spożywcze obecne w tym co jemy. Koncern Coca-Cola zdaje sobie z tego sprawę i pracuje również nad tym, by zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii. Kwas ortofosforowy obecny w napoju, stosowany jako regulator kwasowości, jest niemal nieuczulający i łagodny dla naszego żołądka. Podobnie użycie stewii w nowej Coca-Coli Life stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku. Tradycyjnie dotąd stosowany cukier jest coraz częściej wypierany przez alternatywne, zdrowsze rozwiązania. Stewia to w pełni naturalny środek słodzący, który jest zdrowy i świetnie zastępuje biały cukier. W opinii konsumentów nadaje Coca-Coli łagodniejszy smak, a także nie podrażnia naszego żołądka.
Współcześni konsumenci nie chcą chodzić na żadne kompromisy w żywieniu. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi koncern Coca-Coli. Jego produkty są nieustannie polepszane, a skład zmieniany, by sprostać współczesnym oczekiwaniom. Wszystko po to, byśmy mogli cieszyć się doskonałym smakiem, który jest również dobry dla naszego organizmu. Coca-Cola dba, by jej produkty nigdy nie traciły nic ze swojej jakości.