Moim ulubionym sposobem na pozyskiwanie klientów sa próbki. I to nie tylko próbki materiału kosmetycznego, ale próbki całych zabiegów. Ciekawa jestem jak ta opcja się tobie spodoba.

Data dodania: 2011-05-20

Wyświetleń: 1820

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Znam jednego fryzjera z kilkupokoleniowym doświadczeniem, który sprowadził się do naszego miasta i  na otwarcie salonu dał potencjalnym klientkom próbke swoich umiejętności – usługe fryzjerską – za darmo. Byłam u niego jakiś czas poźniej, zaklad swiecil pustkami, ale przeciez niewiele osob chodzi codziennie do fryzjera, a już na pewno nikt nie strzyże się codziennie. Gośc się troche martwił, ale zupełnie niepotrzebnie. Dzis jest trudno do niego się umowić. Trzeba czekac w kolejce. Najpierw wrociły osoby, które dostały gratisowa „próbkę”, potem przyszły osoby, którym zadowolone z „próbek” klientki opowiedziały o tym zakładzie itd. .

Nie trzeba było długo czekac na rewanż obdarowanych klientek. Dziś jest jednym z najbardziej lubianych fryzjerów, bo daje swoim klientkom cos wiecej niż tylko zwykła usługę. On się martwi o włosy klientek, on potrafi przewidzieć konsekwencje, a w kazdym razie uprzedzić o możliwych konsekwencjach nadużywania kosmetyków na włosy.

Czy myślisz, że mogłabyś dać taką próbkę na otwarcie swojego gabinetu?

Już otworzyłaś? Nie martw się, okazji jest wiele. Zbliża się dzień matki. Daj taką „próbkę” wszystkim znanym ci mamom. Albo mamom twoich klientek. Np. masaż twarzy gratis, albo masaż stóp gratis, albo .... Pomyśl co masz najlepszego do dania i daj.

Zapewniam Cie, że jeśli umiejetnie je zaprosisz przyjdą i kilka z nich, a może więcej zechce skorzystać jeszcze z jakiejś usługi. I pewnie kilka z nich zapisze się na dodatkowe zabiegi. A jeszcze kilka z nich zostanie twoimi wiernymi klientkami, które będą u ciebie zostawiać pieniadze przez cały rok, a nie jedna przez wile, wiele lat. 

Zatem usiądź zaraz i zaplanuj tę strategie. Pamietaj, dawaj najlepsze kąski.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena