Słuchałam wczoraj piosenki z filmu Bagdad Cafe z konkursu Voice of Poland. Wykonanie Doroty Osińskiej, jej przecudowny głos, 100% zaangażowanie w to co robi „rozpuściło” wszystkich jurorów. Jeśli tak jak Dorota rozpuścisz serca swoich klientów, pozostaną wdzięczni na długo. Pozostaną wierni na długo.

Data dodania: 2014-03-27

Wyświetleń: 1596

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

3 najważniejsze czynniki które powodują, że klient wybiera Twoj salon. Nr 2 – doskonałe relacje

Bo drugim najważniejszym czynnikiem, powodującym, że klient korzysta z usług Twojego salonu są relacje.
To relacje budują zaufanie do firmy, do produktu. Relacje z klientów robią przyjaciół. Klienci Ciebie traktują jak przyjaciela. Przyjaciel nie oszukuje. Więc Ci ufają. Kupują u Ciebie.Wczytywałam sie na jednym z blogów w rozmowy czytelników jak rozmawiać z klientem za pomocą maili, artykułów w blogu itp.Jedni uważali, że bezpośredni ton maili, podobnie jak wpisów w blogu urąga polszczyźnie, inni że to niegrzeczna poufałość,ale byli i tacy, którzy stosują tę metodę i zwiększają ilość sprzedaży, bo łatwiej im się zaprzyjaźnić, przyjacielowi się ufa więc i kupuje bezpiecznie od przyjaciela.Dla mnie szczerze mówiąc nie ma tak naprawdę znaczenia metoda, za pomocą której będziesz komunikować się z klientami.Istotny będzie sposób w jaki to zrobisz! Istotne będzie, żeby to Twoje działania, komunikacja – były szczere.
Kiedy wychodzisz do klienta z pełną otwartością, dzielisz się z nim miłością, przygotujesz dla niego ofertę z miłością, kiedy szczerze będziesz chcieć go wspierać i dasz mu to co masz najlepszego z intencją pomocy, to wierz mi tak jak Dorota rozpuścisz jego serce.
Najważniejsze to działać zgodnie ze swoimi wartościami, działać uczciwie i być w tym prawdziwym. Być sobą.
Jak pisze Darek Puzyrkiewicz Home to Home. Czyli po ludzku. Czyli z empatią.
Być człowiekiem dla drugiego człowieka. Dobre relacje powodują, że klient zostaje. Bo nie zostawia się przyjaciół. Więc jak chcesz, wybór należy do Ciebie. Jeśli narzekasz, że brakuje klientów, że wybierają inny salon, przyjrzyj się relacjom. Przyjrzyj się temu jak komunikujesz się ze swoimi klientami, jak odpowiadasz na ich komentarze, czy je zauważasz, czy dziękujesz klientom nawet wtedy, gdy stwierdzą, że coś im się nie podoba. Jeśli taką komunikację masz „we krwi” to budujesz emocjonalne strategie, które wzmacniają więzi emocjonalne.
Czy zawsze twoje działania są szczere?
Czy zawsze są uprzejme?
Szczerość, uczciwość,  po prostu czyste intencje.
Dobro Twojego Klienta to najlepsza inwestycja.
Kiedy planujesz jakąkolwiek kampanię, projekt – zadaj sobie pytanie
- Co dobrego dam swojemu klientowi tym działaniem?
- Jaki jest jego problem?
- Jak mogę mu pomóc w rozwiązaniu jego problemu?
Bez kitu i lania wody, po prostu po ludzku!

Licencja: Creative Commons
0 Ocena