1
głosów
- +

Trenuj wyskok

Autor:

Aktualizacja: 08.08.2010


Kategoria: Sport / Kulturystyka i Fitness


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1796 razy czytane
  • 7 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Marzysz o świetnej grze w siatkówkę lecz Twoje warunki Ci w tym nie pomagają? Zacznij trenować wyskok. W tym artykule pokażę Ci kolejny sposób na wysoki loty:):)


Ten program jest naprawdę wartościowy. Zebrał najlepsze noty w Europie i Stanach. Nie należy do łatwych. Dobrze buduje muskulaturę no a co za tym idzie może podnieść Twój wyskok.

 

Trening składa się z paru ćwiczeń:

- Quad Jumps

- Kangaroo  Lunges

- Ankle Flicks

- Tippy Toe Mini Jumps

 

Teraz je omówię:

 

Quad Jumps

Zrób 5 pełnych przysiadów- 4 normalne a za piątym razem wyskocz jak najwyżej potrafisz

 

Kangaroo Lunges

Stań prosto, jedną nogę wysuń przed siebie, drugą cofnij do tyłu. Z tej pozycji wybij się w górę, w powietrzu zmień nogi i wyląduj na palcach. Staraj się być zawsze w szerokim rozkroku.

 

Ankle Flicks

Stań prosto- używając wyłącznie siły łydek i kostek skacz na wysokość ok 20 cm.

 

Tippy Toe Mini Jumps

Stań na palcach, naciskaj mocno siłą łydek i skacz na wysokość ok 2 cm szybko i energicznie.

 

Pamiętaj, że sam trening nie da świetnych rezultatów. Podstawową zasadą jest również dieta. Musi być bogata w białka i węglowodany. Dobrze jest też się rozciągać każdego ranka. Śpij minimum 9 godzin. Trenuj wyskok w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek.

 

Musisz również wierzyć, że się uda. Uwierz mi, na pewno po kilkunastu dniach trenowania możesz zacząć wątpić. Żaden trening nie przynosi natychmiastowych efektów. Czasami na rezultaty trzeba czekać latami. Dlatego wcześniej ważne jest nastawienie psychiczne. Powiedz sobie wcześniej jakich efektów oczekujesz po tym programie. Powiedz sobie, że będziesz lepszy od innych, że inni będą Ci zazdrościć. To pomaga.

 

Jeśli te trening przypadnie Ci o gustu to pisz do mnie. Wyślę Ci wykaz z ilościami serii i powtórzeń na każdy dzień.

 

Pozdrawiam:):)

 


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij