W odniesieniu do minionego wieku wartość odżywcza naszej diety spadła drastycznie. W związku z czym suplementacja diety nie jest już tylko domeną bogaczy lecz potrzebą ludzkości.

Data dodania: 2008-12-09

Wyświetleń: 2267

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Suplementacja diety jest ostatnimi czasy na językach wszystkich. Znacznie wzrosła częstotliwość reklam na ten temat. Taka wzrostowa tendencja tym razem jest jak najbardziej korzystna. Nasze społeczeństwa są bowiem coraz bardziej osłabione.

Organizm ludzki powoli przegrywa walkę z zanieczyszczeniami. Powietrze, którym oddychamy i jedzenie, które jemy coraz mniej przypominają te z przed lat. Tak na przykład zawartość wapnia w mleku spadła o 36% w porównaniu z latami trzydziestymi dziewiętnastego wieku. Takie spadki zanotowano również w warzywach i owocach.

Zawartość metali ciężkich w powietrzu wzrosła wielokrotnie w porównaniu z ubiegły wiekiem. Nie można się zatem dziwić, że stajemy się coraz bardziej podatni na współczesne choroby. Obecnie prym wśród chorób cywilizacyjnych wiodą schorzenia alergiczne i onkologiczne. To jest przyczyną pomoru ludzkości. Niezależnie bowiem od wieku i stanu posiadania, potrzeba suplementacja jest taka sama, a i świadomość tej potrzeby nie rozróżnia nas .

Suplementy diety są jedynym znanym obecnie sposobem na uzupełnianie niedoborów mikro i makroelementów. Które jednak są najskuteczniejsze spośród suplementów? Istnieje tak wiele konkurencyjnych firm, że wybór nie jest oczywisty. Tak na przykład Detox firmy Vision produkowany jest na bazie Vilcacora. Nie jest on jednak jedynym produktem z tego zioła. Konkurencja w ty względzie jest olbrzymia. Trzeba zatem przyjrzeć się innym różnicom. I tutaj również nie jest prosto znaleźć najlepsze.

Wyniki najnowszych badań porównawczych wskazują na innowacyjną technologie produkcji, jako źródło jakości. Należy zatem dobrze rozważyć wszystkie opcje i brać pod uwagę jedynie produkty, gwarantujące jakość i skuteczność. Wybór jest często zaburzany kłamliwymi reklamami, które podstępem zdobywają serca niezdecydowanych klientów.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena