Celem działalności firmy Biofuturo Trade jest zapewnienie kompleksowego zaopatrzenia w zakresie certyfikowanych produktów ekologicznych. Oferta firmy składa się zarówno z pozycji w kategorii FMCG (produkty szybko zbywalne), jak i artykułów delikatesowych. Katalog dystrybutora sięga już ponad 3000 pozycji.
Wzrost zainteresowania konsumentów bio-produktami powoduje, że na sklepowych półkach pojawia się coraz więcej produktów ekologicznych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów dystrybutor podnosi standardy jakości swoich produktów, tym samym wytyczając nowe trendy na polskim rynku. Innowacyjne rozwiązania w głównej mierze będą dotyczyć:
-podwyższonej kontroli jakości
-bezpośredniej obsługi klienta
-nowoczesnego systemu zarządzania
-nowej identyfikacji marki
Działania zmierzające do podniesienia standardów jakości, mają na celu walkę z nieuczciwymi producentami i dystrybutorami w branży bio, wprowadzającymi na rynek produkty o wątpliwej jakości. Poprawa obsługi bezpośrednich i pośrednich odbiorców, pozwoli na zintensyfikowanie działań dystrybucyjnych. Aby poprawić rozpoznawalność marki oprócz podwyższenia jakości potrzebna jest jej odpowiednia identyfikacja, przy zachowaniu spójności i konsekwencji w budowaniu całościowego wizerunku marki w oparciu o europejskie standardy.
Wszystkie te działania skutecznie wpłyną na podniesienie jakości usług i oferowanych produktów, utrzymując przy tym ceny na stałym poziomie. Poprawa jakości produktów i usług wpłynie pozytywnie na postrzeganie firmy jako przyjaznego i solidnego partnera handlowego.