Prezesi, członkowie kardy zarządzającej, rad nadzorczych czy też zarządu muszą nieustannie polepszać swoją wiedzę, tak aby byli przygotowani na każdą sytuację związaną z pełnioną funkcją.

Data dodania: 2007-06-15

Wyświetleń: 4710

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 2

WIEDZA

-2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Należy maksymalnie zminimalizować tzw. "uczenie się na błędach" gdyż na tak odpowiedzialnych stanowiskach, ludzie Ci, na błędy nie zawsze mogą sobie pozwolić. W takich sytuacjach konieczne są rozbudowane szkolenia biznesowe, które pozwolą na rozwój opisywanych osób. Nie ma jakieś uniwersalnego planu takich szkoleń. Każde powinno być przygotowane przez zespół doświadczonych ludzi, którzy na podstawie danych o firmie opracują szkolenie, a następnie skutecznie je przeprowadzą. Takie przedsięwzięcie wymaga profesjonalnych szkoleniowców, którzy są zarazem elastyczni i wytrwali.

Program szkoleń powinien na pewno kłaść nacisk m. in. na takie zagadnienia jak działanie w warunkach dużego stresu z czym kadra zarządzająca ma często do czynienia, gdyż spoczywa na ich barkach los wielu ludzi. Ważne jest też przewidywanie kryzysów i skuteczne działania prewencyjne.

Licencja: Creative Commons