Wiele osób sprawdza swoją elektroniczną skrzynkę pocztową wielokrotnie w ciągu dnia. Warto wykorzystać ten fakt i potencjał drzemiący w niepozornym narzędziu w postaci newslettera. E-mail marketing jest bardzo skuteczną formą promowania swojej marki, usług, produktów. 

Data dodania: 2021-03-10

Wyświetleń: 569

Przedrukowań: 1

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Poznaj korzyści z wysyłania newsletterów

Mailing jest jednak tylko jednorazową reklamą, natomiast newsletter pozwala na stały kontakt z odbiorcami, regularne kontaktowanie się ze swoimi klientami. Może on pełnić funkcję nie tylko informacyjną, ale też reklamową. Świetnie sprawdza się do informowania o najnowszych wydarzeniach, zmianach, promocjach itd. Służy on do szybkiego i skutecznego dostarczania istotnych informacji do docelowej gruby odbiorców. Co więcej, wykorzystanie go w swoich działaniach marketingowych nie wiąże się z wysokimi kosztami dla firmy, a korzyści z wysyłania newsletterów jest naprawdę wiele.

Co można uzyskać, wysyłając newsletter do klientów?

Mogłoby się wydawać, że wysyłanie newsletterów nie wiąże się z większymi korzyściami, ale w praktyce wygląda to zupełnie inaczej. Przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych lub nawet zerowych, można uzyskać świetne narzędzie do kontaktowania się z klientami, budowania pozytywnego wizerunku, większego zaufania i lojalności wobec firmy. Newsletter może przyczynić się do wzrostu liczby odwiedzin na firmowej stronie internetowej i do zwiększenia sprzedaży. W przypadku tego narzędzia można mówić o uniwersalności i wszechstronności, daje ono wiele możliwości, dlatego czas najwyższy się nim zainteresować i wykorzystać go do realizacji własnych celów.

Newsletter idealnie sprawdza się jako narzędzie do przekazywania dowolnych informacji, które są związane z firmą. Może dotyczyć najnowszych promocji, zawierać kod rabatowy, być formą zaproszenia, informować o rożnych zmianach. Za jego pomocą wysyła się nawet życzenia świąteczne, przypomina o niedokończonych zakupach, zachęca do podjęcia konkretnego działania. Możliwości jest naprawdę wiele, w tym niepozornym narzędziu drzemie ogromny potencjał, wystarczy tylko dobrze go wykorzystać. Wspaniale sprawdza się do generowania ruchu na firmowej stronie internetowej. Nie musi nawet skłaniać do skorzystania z oferty, ale zachęcać do odwiedzenia witryny. Wzrost liczby użytkowników odwiedzających stronę ma korzystny wpływ na pozycjonowanie. Będzie świetna alternatywą dla płatnych linków, zdecydowanie tańszą i równie skuteczną. Warto wobec tego wykorzystać wysyłanie newsletterów do obniżenia kosztów związanych z pozyskaniem nowych klientów i utrzymaniem przy sobie tych stałych.

Dlaczego wysyłanie newsletterów to dobre rozwiązanie?

Wielu użytkowników nie ma czasu na przeglądanie wielorakich stron internetowych tylko po to, aby znaleźć dla siebie odpowiednią ofertę. Za pomocą newslettera takiego jak mozna znaleźć: https://sare.pl/baza-wiedzy/2017/04/04/jak-wyslac-mailing/ można wyprzedzić konkurencję i przypomnieć o sobie klientom, wysyłając im gotową ofertę na maila. Przełoży się to na wzrost konwersji i w rezultacie na zwiększenie sprzedaży. Narzędzie to wspaniale sprawdza się do budowania zaufania do marki i lojalności konsumenckiej. Zaletą newslettera jest to, że może go wykorzystać każda firma, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Efekty jego wysyłania są widoczne na wielu płaszczyznach. Pomoże zebrać informacje o klientach, co ułatwi określenie grupy docelowej i doprecyzowanie przekazu.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena