W tym artykule omówimy kwestię promocji naszej firmy w nieco bardziej tradycyjnej formie.

Data dodania: 2016-12-29

Wyświetleń: 928

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Balony z nadrukiem, długopisy, smycze, czyli gadżety reklamowe w praktyce!

Coraz większe znaczenie, w promocji wielu biznesów odgrywają konferencje branżowe oraz różnego rodzaju targi. Warto dobrze się na nie wyposażyć, żeby nasza firma, została jak najlepiej zapamiętana. Balony z nadrukiem, długopisy czy smycze to tylko niektóre z gadżetów, w jakie warto się wyposażyć.

Żyjemy w świecie, w którym bardzo duże znaczenie ma rozpoznawalność naszej marki, opinia innych na jej temat oraz ogólny wizerunek. Jeżeli będzie on dobry, a nasza marka będzie rozpoznawalna, możemy powiedzieć, że odnieśliśmy sukces. Nie możemy jednak spocząć na laurach. Budowanie dobrego wizerunku to proces, który trzeba cały czas nadzorować. W innym wypadku bardzo szybko możemy stracić pozycje lidera.

Bardzo ważne jest więc, byśmy mieli jak najwięcej kanałów do komunikacji z klientem. Nie możemy skupić się tylko na bardzo ważnym i często przecenianym internecie. Jest to bardzo ważny kanał i oczywiście warto o niego zadbać. Dobrze wypozycjonowana strona internetowa, prowadzone na bieżąco działania social media to tylko niektóre z aspektów, o które powinniśmy zadbać.

Musimy też pamiętać o nieco bardziej tradycyjnych formach promocji. Oczywiście są branże, do których ten rodzaj promocji pasuje mniej, są i takie, do których pasuje bardziej. Mimo wszystko warto mieć przygotowanych co najmniej kilka rodzajów gadżetów. Mogą to być np:


Balony z nadrukiem – powinniśmy na nich wydrukować swoje logo oraz nasze hasło reklamowe, tyle w zupełności wystarczy, są doskonałą ozdobą stoisk na targach i konferencjach, szczególnie lubiane są przez dzieci.
Długopisy – na nich również powinno znaleźć się nasze logo oraz hasło reklamowe, chętnie brane przez naszych potencjalnych klientów
Smycze – w tym wypadku również wystarczy umieścić na nich nasze logo oraz hasło reklamowe b y dobrze spełniały swoją funkcję

Oczywiście to tylko niektóre z gadżetów reklamowych, w jakie możemy zainwestować. Balony z nadrukiem, nadają się zazwyczaj do ozdoby naszego stoiska, na wyjazdach. Długopisy i smycze są natomiast bardziej uniwersalne i możemy rozdawać je klientom w biurze lub na spotkaniach. Choć może się wydawać, że taka forma reklamy nie jest zbyt skuteczna, to wielu psychologów udowadnia, że jest zupełnie odwrotnie. Działa tutaj tzw. reguła wzajemności. Obdarowany człowiek, zawsze będzie się chciał w jakiś sposób odwdzięczyć.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena