Każdy jest darmowymi prezentami zachwycony i z pewnością z chęcią kolejny raz skorzysta z usług Twojej firmy. Jeśli więc jeszcze masz wątpliwości, czy warto inwestować w tego typu reklamę, nie zastanawiaj się – gadżety reklamowe sprawią, że klienci z chęcią będą wracać na zakupy. Jak jednak wybrać odpowiednie darmowe dodatki?
Przede wszystkim warto pamiętać, że są drobiazgi, które doskonale sprawdzą się w przypadku każdej firmy. Jest to długopis z logo, smycz na klucze czy notesik. Są to gadżety niezwykle popularne, stosunkowo tanie, ale również przydatne każdemu – w domu długopisy znikają w tajemniczych okolicznościach, a wolne kartki na zapisanie ważnych rzeczy szybko się kończą. Dlatego też te małe drobiazgi będą jak najbardziej przydatne.
Drugą kwestią jest to, jakie usługi oferuje Twoja firma. Jesteś właścicielem drogerii, kwiaciarni, biura podróży czy sklepu z elektroniką? Możesz dopasować gadżety reklamowe do tego, co Twoja firma oferuje. Drogeria? Dodawaj do zakupów klienta małe próbki kosmetyków, zapachowe świece lub biżuteria. Sklep z elektroniką? Doskonale sprawdzi się pamięć USB. Biuro podróży? Zaoferuj klientowi darmowy parasol. Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz, będziesz w stanie znaleźć gadżety, które będą ściśle kojarzyły się z oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami. A jeśli nie – zawsze możesz postawić na te uniwersalne.
Po trzecie – ważny jest również okres rozdawania gadżetów. Szczególnie w okresie świątecznym konsumenci są skłonni wydawać znacznie większe sumy pieniędzy niż zazwyczaj, dlatego w tym czasie warto zadbać o dopasowane do sytuacji gadżety. Możesz śmiało zdecydować się na świąteczne drobiazgi, jak świece w kształcie choinki, ciepłe koce na zimowe wieczory czy skarpeta na prezenty.
Ważne, aby gadżety, na które się decydujesz, były stosunkowo dobrej jakości – są reklamą Twojej firmy i mają zachęcać klienta do korzystania z usług przedsiębiorstwa jak najczęściej. Nie decyduj się na najtańsze rozwiązania, bo tak też będzie kojarzona Twoja firma - jako proponująca słabej jakości usługi lub produkty, a przecież na pewno zależy Ci na klientach, którzy wymagają i zostawią u Ciebie sporo gotówki.