Najprościej mówiąc GSP to nowy rodzaj reklam, które pojawiają się na skrzynce mailowej użytkownika kont Gmail. Każda taka reklama zbudowana jest z kilku prostych elementów. Pierwszy z nich to tzw. teaser – swego rodzaju zajawka, która ma zachęcić do kliknięcia, które spowoduje otwarcie wiadomości. 

Data dodania: 2015-10-26

Wyświetleń: 1099

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Teasery mogą przybierać różne formy i pojawiać się w różnych miejscach. Ogromną zaletą teasera jest to, że zawsze wyświetla się on na górze skrzynki, co gwarantuje, że nie zniknie w gąszczu innych wiadomości.

GSP to rodzaj reklamy, który daje spore pole do popisu jeśli chodzi o formaty. Po kliknięciu w teaser użytkownikowi może wyświetlić się wiadomość graficzna, materiał video, formularz do wypełnienia itp. Dodatkowo specjalne buttony umożliwią przekazanie wiadomości reklamowej do kolejnego użytkownika lub zapisanie jej w wiadomościach odebranych. Ogromną zaletą GSP jest nienachalny charakter przekazu reklamowego. Teaser można wyłączyć klikając w krzyżyk, co gwarantuje, że dana reklama nie zostanie ponownie wyświetlona. Jeśli użytkownik nie będzie zainteresowany reklamą, może po prostu zignorować reklamę nie klikając w teaser.


Nie bez znaczenia jest także szeroki wachlarz możliwości targetowania. Reklamy GSP mogą być kierowane ze względu na:- słowa kluczowe - zainteresowania - zawodowy profil użytkownika poczty- profil demograficzny- język- IP- rodzaj urządzenia (desktop, android, ios)Co ważne format ten daje także szerokie możliwości mierzenia skuteczności kampanii. W zależności od określonego celu może nim być przejście do serwisu reklamodawcy, przekazanie wiadomości dalej, zapisanie jej w wiadomościach odebranych bądź wypełnienie i przesłanie formularza.


Dlaczego warto korzystać z kampanii AdWords w modelu GSP? Głównie dlatego, że jest to nowe i innowacyjne narzędzie oferujące nowe możliwości reklamowe. Reklamy GSP dają możliwość precyzyjnego i spersonalizowanego kierowania reklam. GSP może być też atrakcyjną inicjatywą dla branż, w których rynek jest już bardzo nasycony, a koszty reklam w adwords są bardzo wysokie.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena