W jaki sposób rozwijać biznes? Kiedy biznes rośnie i jest coraz więcej klientów, coraz trudniej zapewnić wysoką jakość obsługi. Jak wyróżnić swoje usługi na rynku i zapewnić firmie wielokrotnie większe zyski?

Data dodania: 2008-04-26

Wyświetleń: 2994

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

W jaki sposób rozwijać biznes?

Tylko firma, która się wyróżni odniesie sukces. Tygodnik internetowy CashFlow&You zamieścił w najnowszym wydaniu artykuł z poradami, jak wyróżnić swoje usługi na rynku i zapewnić firmie wielokrotnie większe zyski.

Artykuł powstał na podstawie osobistych rozważań, ale też starannej analizy biznesowej Mirosława Koszewskiego, Agenta Roku 2007 Commercial Union, od 5 lat w klubie MDRT (Million Dollar Round Table), 1 kwalifikacja COT (Court of the Table).

Mirosław Koszewski jest wspaniałym menedżerem – tak mówi o nim dr Andrzej Fesnak, który niejedną godzinę spędził na szkoleniach z nim i z jego ludźmi.

Tworząc swoją firmę zadawał sobie wiele pytań, jak wyróżnić swoje usługi na rynku. Razem ze swoimi wspólnikami myślał, jak doskonalić firmę, obsługę klienta, budować efektywny zespół agentów i współpracowników.

Czy warto samemu angażować się mocno w obsługę klienta, czy angażować innych?

Zastanawiając się, czym może wyróżnić się jego firma doszedł do wniosku, że nasz rynek bardzo rzadko jest w stanie zapewnić obsługę na bardzo wysokim poziomie.

Kiedy biznes rośnie i jest coraz więcej klientów, coraz trudniej zapewnić wysoką jakość obsługi. Może więc wyróżnić się na rynku jakością, czy sposobem obsługi?

Sami zapewne zrobilibyśmy to we własnej firmie najlepiej, ale czy czas nam na to pozwala? Rozwijając firmę postanowił stosować usłyszaną kiedyś radę:

Rób dla swoich klientów to, za co ci zapłacą,
a zapłacą ci 5 razy więcej niż to, czego się spodziewasz.


Jak w tym kontekście traktować obsługę klienta? Czy nakłady poniesione na zapewnienie lepszej jakości obsługi, podniesienie standardów świadczonych usług oraz zatrudnienie dodatkowych pracowników to dla rozwijającej się firmy koszt, czy inwestycja?

Pełna treść artykułu „Jak zarobić 5 razy więcej niż to, czego się spodziewasz?” dostępna jest w tygodniku internetowym CashFlow&You nr 46 (16/2008). Autor artykułu: Joanna Wiejak. Artykuł powstał w oparciu o wykład, pod tytułem „Obsługa klienta to koszt, czy inwestycja?”, wygłoszony na konferencji MDRT (Million Dollar Round Table) w Warszawie dnia 20.03.2008 przez Mirosława Koszewskiego, Agenta Roku 2007 Commercial Union. http://newsletter.cashflowandyou.pl.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena