Może się wydawać, że rodzimi przedsiębiorcy mają o wiele ważniejsze wydatki na głowie, aniżeli finansowanie wyjazdów integracyjnych dla swoich pracowników. Nie można jednak zapominać o tym, że w przypadku wyjazdu integracyjnego, można wymienić bardzo wiele zalet, które sprawiają, że nawet najbardziej "chytry" przedsiębiorca, nie będzie miał nic przeciwko temu, aby wydać pieniądze na takowy wyjazd. Przede wszystkim, dzięki wyjazdowi integracyjnemu, wszyscy ludzie, którzy pracują w firmie, o wiele lepiej się poznają. To szczególnie istotne w takich firmach, gdzie od pracy zespołowej bardzo wiele zależy. Ludzie, którzy lepiej się znają, a przede wszystkim, nie znają się tylko z pracy, z reguły o wiele lepiej ze sobą współpracują. Bardzo dużym atutem wyjazdów integracyjnych dla firm jest również to, że pracownicy są później bardziej zadowoleni ze swojego pracy. Czują, że są częścią firmy, a co za tym idzie, pracują lepiej. I właśnie o to chodzi - pracownicy po wyjeździe integracyjnym pracują o wiele lepiej.
A każdy pracodawca powinien zdawać sobie sprawę z tego, co to oznacza. Przede wszystkim, nasi pracownicy będą o wiele bardziej wydajni, a więc w ciągu 40 godzin tygodniowej pracy, zarobią dla nas więcej pieniędzy. Co sprawia, że inwestycja w wyjazd integracyjny zwróci się nam, i to z całkiem sporą nawiązką. Wydaje się zatem, że nie pozostaje nam nic innego, jak po prostu zorganizować wyjazd integracyjny. Jednak raczej nie powinniśmy robić tego na własną rękę - dużo lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług firm, które zawodowo tym się zajmują. Jak już wcześniej zostało napisane, wyjazdy integracyjne są coraz popularniejsze, także nie powinniśmy mieć najmniejszego problemu ze znalezieniem interesującej nas firmy. Na co trzeba zwrócić uwagę, przy wyborze firmy organizującej imprezy integracyjne? Przede wszystkim, szalenie istotną kwestią jest to, aby sprawdzić dokładnie, czy owa firma potrafi tak naprawdę organizować wyjazdy integracyjne. Jednak nie powinniśmy mieć z tym większego problemu, ponieważ zawsze można zaznajomić się z opiniami klientów na ich temat. Kolejną kwestią jest to, aby dopasować wyjazd do preferencji swoich pracowników. To przecież dla nich organizowany jest wyjazd.