Siedzieć cicho i liczyć, że błąd przejdzie bez echa… albo od razu przyznać się do błędu i przeprosić swoich subskrybentów. Po prostu krótko wytłumacz co się stało, dlaczego to się stało i przyznaj się do winy.
Kiedy mi się zdarzyło wysłać źle sformatowany mail (w którym testowałem nowy szablon) do moich subskrybentów, od razu przeprosiłem za to wszystkich ludzi na liście. Jak się później okazało dostałem od moich subskrybentów , kilka naprawdę miłych maili zwrotnych. Tak wiec szybkie przyznanie się do winy, jak najbardziej wyszło mi na dobre i pomogło zacieśnić relacje.
Pamiętaj
Kluczem do doskonałych relacji z klientem, jest szanowanie jego osoby i czasu. Nikt z nas nie chce marnować czasu na bzdury i nikt nie chce być źle traktowany. Twoim zadaniem jako prowadzącego newsletter jest dbanie o Twoich czytelników.