Użyj wyraźnego czerwonego obramowania wokół formularza zapisu na newsletter.
Jest to prosty sposób na przyciągnięcie uwagi do formularza zapisu. Czerwony kolor wyróżnia się na tle innych kolorów i przyciąga uwagę.
Sposób 2
Użyj większej i wyraźniejszej czcionki na przycisku do zapisania się na newsletter.
Taki przycisk szybciej zwróci na siebie uwagę i będzie łatwiej dostrzeżony przez odwiedzających stronę. Unikaj też pisania na przycisku „subskrypcja”, „rejestracja”. Zastąp je określeniami „Ściągnij darmowy kurs” „Dostęp do darmowych bonusów”
Zbyt dużo ludzi na swoich newsletterach używa określeń w stylu, zapisz się czy „zarejestruj się”, ludzie powoli się na to uodparniają i zaczyna im się to źle kojarzyć. Spróbuj tego nowego sposobu.
Sposób 3
Użyj Audio/Video na stronę do zapisywania się na newsletter.
Używając wiadomości Video/Audio masz większą szansę na to, że Twój przekaz dotrze do większego grona osób. Ludzie lubią interaktywność i możliwość odsłuchania wiadomości audio czy filmu. Video ma większą szansę trafienia do odwiedzającego stronę niż sam
tekst.
Sposób 4
Nie przesadzaj z grafiką.
Wielu ludzi myśli, że im ładniej coś wygląda tym jest lepsze. Otóż tak nie jest. W niektórych przypadkach za dużo grafiki przeszkadza w zwiększaniu ilości subskrybentów. Ludzie przyzwyczajeni są do zwykłych normalnych, przycisków potwierdzających, chęć zapisania się na newsletter.
Zbyt twórczy i wymyślny przycisk może spowodować małe zamieszanie w głowie osoby, która zawsze zapisywała się przez kliknięcie w zwykły szary przycisk.
Wiele osób, może się nawet nie zorientować, że grafika to opcja zapisu na newsletter.
Nie oznacza to oczywiście, że przyciski maja wyglądać wszędzie tak samo. Chodzi tutaj raczej oto, aby nie przedobrzyć.
Porada 5
Ucz się od ekspertów.
Jeżeli widzisz, że ktoś z większym doświadczeniem stosuje jakiś dobry haczyk na ściągnięcie nowych subskrybentów do newslettera , nie wahaj się, też go zastosuj.
Są osoby, które mają większe doświadczenie niż Ty w zbieraniu adresów email. Spokojnie możesz się od nich uczyć, bo oni już wiedzą, co działa a co nie.