Branża MLM  to z całą pewnością coraz większe grono osób, które chcą osiągnąć swoje cele i zrealizować marzenia właśnie dzięki temu biznesowi, rozwijając go w internecie. Istnieje jednak kilka znaczących elementów, które powodują, że jedynie niewielki ułamek tych ludzi dociera tam gdzie sobie zaplanowała.

Data dodania: 2011-05-25

Wyświetleń: 1018

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Internet zmienił i zmienia dosłownie wszystko. To, co kiedyś było nierealne, dzisiaj jest w zasięgu ręki każdego, kto ma połączenie do sieci.

Przykładem może być chociażby reklama, która przed pojawieniem się internetu, była możliwa tylko dla dużych firm, posiadających spore budżety przeznaczone na ten cel. Naturalnie najlepszym medium w tym celu była telewizja.

Dzisiaj, reklamując się w internecie, można osiągnąć porównywalne wyniki i trzeba zwrócić uwagę na fakt, że reklama internetowa w kwestii osiąganych obrotów, zbliża się wielkimi krokami do tej telewizyjnej.

W internecie jednak może pozwolić sobie na nią prawie każdy, wydając nieporównywalnie mniejsze pieniądze.

To jest jedynie jeden z elementów, które charakteryzują lepszych networkerów.

Mówiąc o lepszych networkerach, mam na myśli ludzi, którzy dokładnie wiedzą jak wykorzystać nową technologię, czyli mówiąc najogólniej, internet i narzędzia w nim dostępne.

Lepszy networker to również osoba, która wie na czym tak naprawdę polega marketing i dlatego nie kieruje on oferty współpracy do każdego. Dzięki narzędziom dostępnym w internecie jest on w stanie „przefiltrować” ludzi i dotrzeć ze swoją ofertą do tych najbardziej zainteresowanych.

Wie on również o różnicy między dystrybutorem a przedsiębiorcą i do biznesu MLM podchodzi jak do jednego z wielu źródeł dochodu, które jest w stanie wypracować właśnie w internecie.

O tym jak stać się lepszym networkerem i zacząć ODPOWIEDNIO wykorzystywać nową technologię, możesz dowiedzieć się ZA DARMO już teraz, tutaj .

Licencja: Creative Commons