Dziś, coraz więcej osób pisze ebooki, aby dorobić do podstawowej pensji. Jest pomysł, jest materiał, powstaje publikacja… Jednak, gdy trzeba go sprzedać okazuje się, że nie jest to takie proste. Istnieje jednak prosta technika która może zwiększyć sprzedaż e-książki nawet o 100 i więcej procent…

Data dodania: 2011-01-20

Wyświetleń: 2359

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Technika, którą mam na myśli wykorzystuje bardzo proste i niezwykle skuteczne prawo wdzięczności.

Jednak, żeby z niego skorzystać i zwiększyć swoje zyski o kilkaset procent musisz oprócz napisania ebooka, zrobić coś jeszcze… Nie będzie kosztowało Cię to wiele pracy i energii, a efekty tego działania mogą być zadziwiające…

Co to jest? Co jeszcze należy przygotować?

Elementem, który może zwielokrotnić Twoją sprzedaż jest darmowy wabik… Będzie on ściągał na Twoją stronę osoby zainteresowane daną tematyką, którym w późniejszym czasie w bardzo łatwy sposób sprzedasz swoją publikację.

Zanim zarobisz pierwszą złotówkę musisz jeszcze w odpowiedni sposób przygotować ten wabik i zaplanować sprytny system, który ułatwi Ci promowanie swojej e-ksiażki.

Jak zaplanować taki sprytny system sprzedający?

Podstawą systemu, który opisuję jest autoresponder i techniki e-mail marketingowe, których opanowanie pozwoli Ci zarabiać naprawdę poważne pieniądze w działalności internetowej. Cały proces sprzedaży można przedstawić w 4 krokach:

Krok 1. Strona promująca wabik

Pierwszym elementem jest stworzenie prostej strony, która będzie promowała Twój darmowy wabik. Tak naprawdę, nie do końca będzie on darmowy, bo w zamian za otrzymanie darmowego wabika (np. mini ebooka, raportu PDF lub kursu e-mailowego) internauta będzie musiał podać swój adres e-mail.

Krok 2. Lista adresowa

Drugim elementem sprytnego systemu sprzedażowego jest lista adresowa. Tak, jak napisałem w kroku pierwszym, internauta w zamian za wabik poda swój adres e-mail, który zostanie dopisany do Twojej listy adresowej. Dzięki temu będziesz mógł się z nim skontaktować za jakiś czas.

Krok 3. Wartość

Jeśli następnego dnia po zapisie na listę adresową zareklamujesz swoją e-książkę to pewnie kilka osób się na nią skusi, jednak nie da to efektów jakich oczekujesz, czyli kilkukrotnego wzrostu zamówień. Kluczem do sprzedaży dzięki prawu wdzięczności jest danie jak największej wartości za darmo. Ustaw w kolejce wiadomości, które przez powiedzmy miesiąc będą co kilka dni dostarczały Twoim subskrybentom wartościowych informacji, a będą Ci za to na prawdę wdzięczni.

Krok 4. Wygeneruj sprzedaż

Gdy subskrybenci zaczną Cię lubić i szanować. Gdy staniesz się w ich oczach ekspertem z danej dziedziny i będą Ci wdzięczni za dostarczone informacje, możesz liczyć na wielokrotne zwiększoną sprzedaż. Reklama publikacji wysłana do tak przygotowanej listy adresowej będzie dużo skuteczniejsza. Dopiero w takiej sytuacji Twój e-book stanie się naprawdę dochodowy.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena