0
głosów
- +

W jaki sposób przyciągnąć wzrok przechodniów do witryny sklepowej?

Autor:

Aktualizacja: 03.01.2016


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Sprzedaż


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 779 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
W jaki sposób przyciągnąć wzrok przechodniów do witryny sklepowej?

Bezpowrotnie minęły już czasy, kiedy sama tylko dobra lokalizacja sklepu gwarantowała duże zainteresowanie przechodniów oraz wysokie obroty z handlu.


Coraz większa konkurencja na rynku towarów i usług oraz powstające każdego dnia nowe podmioty konkurujące ze sobą nawet na tych samych ulicach sprawiły, że każdy z przedsiębiorców zmuszony został do podjęcia walki o potencjalnego klienta oraz skierowania swojej uwagi na różnego rodzaju formy reklamy i promocji, mające zachęcić go do skorzystania z oferowanych usług lub sprzedawanych towarów kosztem konkurencyjnych przedsiębiorstw. Nie może więc dziwić, że coraz większe znaczenie zaczęły odgrywać także takie elementy prowadzenia działalności gospodarczej jak odpowiednie oznaczenie miejsca, w którym oferowane są towary lub świadczone usługi, a także przyciągnięcie potencjalnych konsumentów do wstąpienia do lokalu sprzedażowego także przy pomocy odpowiedniego przygotowania witryny sklepowej. Dotyczy to nie tylko sklepów o charakterze wielkopowierzchniowych (super- i hipermarketów), ale też mniejszych sklepów i butików, usytuowanych w najniższych kondygnacjach budynków zajmujących główne ulice większych miast.

Dobór odpowiedniego wyglądu witryny sklepowej determinowany będzie oczywiście charakterem prowadzonej przez nas działalności gospodarczej. Jeżeli bowiem rzucić okiem na ulice większych polskich i europejskich miast, oczywistym pozostawać będzie wniosek, że witryny butików oraz salonów mody wypełniać będą przykładowe z oferowanych towarów, najczęściej pochodzące z bieżących kolekcji, tworzące ze sobą harmonijną całość. Podobnie wyglądać będą też witryny sklepów z galanterią skórzaną i tego rodzaju dodatkami, czy też na przykład sklepy jubilerskie, oferujące biżuterię i zegarki. W przypadku natomiast salonów świadczących usługi fryzjerskie, kosmetyczne oraz inne usługi pielęgnacyjne, najczęściej rezygnuje się z wystawnych witryn sklepowych na rzecz pokazania przechodniom wnętrza lokalu, ukazania pracy zatrudnionych stylistów oraz wykorzystywanych przez nich narzędzi oraz kosmetyków. Zupełnie inne trendy panują z kolei w odniesieniu do sklepów spożywczych i małych dyskontów handlowych. W tego rodzaju sklepach najczęściej witryny pozostają zaklejone specjalną taśmą, zachęcając klientów raczej samym brandingiem i oznaczeniem przedsiębiorstwa, aniżeli wnętrzem lub oferowanymi produktami. Specyfika działalności bankowej i ubezpieczeniowej sprawia natomiast, że tego rodzaju podmioty najczęściej decydują się na wyklejenie witryn zajmowanych lokali specjalnie przygotowanymi foliami, które nie pozwalają przechodniom na swobodne zajrzenie do wnętrza lokalu. Pozwala to zapewnić klientom minimalny standard prywatności i poufności, dzięki czemu nie czują się oni obserwowani przez ludzi przechadzających się na zewnątrz. Warto jednak zauważyć, że większość z tego rodzaju rozwiązań bazuje na tzw. foliach lustrzanych, dzięki czemu osoby przebywające wewnątrz pomieszczeń widzą wszystko to, co dzieje się na zewnątrz i na ulicy.

Warto zwrócić uwagę na ofertę kasetonów z dibondu, które dodatkowo eksponują witrynę sklepową: http://www.kasetony-reklamowe.com/pl/produkt/3-kasetony_z_dibondu_jednostronne

Licencjonowane artykuły publikuje i tworzy Artelis.pl

Lista Tagów: sprzedaż, kasetony

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij