Klasyczne wzory, prosty design i duży wybór oprawek: tak dziś prezentuje się nr 1 na rynku okularów – zarówno tych korekcyjnych jak i przeciwsłonecznych. Ponadczasowe projekty do dziś znajdują swoich odbiorców, a z roku na rok jest ich coraz więcej.
Na wysokie loty
Na początku lat 30 XX wieku rozpoczęto działania nad opracowaniem modelu okularów dla lotników, którzy narzekali na bóle głowy od zbyt mocnego słońca. Powodowało to nie tylko gorsze samopoczucie, ale i słabszą widoczność. Piloci byli narażeni na niebezpieczeństwo, dlatego postanowiono zaoferować im specjalne okulary z mineralnymi soczewkami anti – glare o zielonkawej barwie. Popularne do dziś aviatorki sprawdziły się doskonale, a z samolotu szybko przeniosły się na plany filmowe, gale gwiazd, przyjęcia i ulice.
Styl i wygoda
Marka nieprzerwanie od 85 lat odnosi sukcesy, a jej receptą na to jest doskonale opracowane wzornictwo. To właśnie ono zapewniło okularom Ray Ban najwyższą pozycję na rynku okularów. Początkowo tylko tych przeciwsłonecznych, w późniejszym czasie również korekcyjnych. Za produkcję odpowiedzialna była spółka Baush&Lomb, która jest wiodącą firmą w branży okulistycznej. To oni opracowali wzór aviatorek dla pilotów, kultowe Wayfire, które nosiła Audrey Hepburn a także znany model, w którym chodzili Blues Brothers. Każdy model od Ray Ban jest dobrze przemyślany, dlatego chętnych na ich posiadanie nie brakuje. Nie tylko na świecie, ale i w Polsce to najbardziej pożądana marka okularów.
Klasa premium
Wysokiej jakości materiały, szkła chroniące oczy i słynny napis białą czcionką w górnym rogu. Ray Ban to nie tylko okulary do codziennego noszenia – to marka, która miała ogromny wpływ na popkulturę. Mało jest firm, które od lat z taką konsekwencją realizują misję z tak dużym powodzeniem. Wszystko wskazuje na to, że Ray Ban jeszcze długo pozostanie liderem w swojej dziedzinie. Klienci tylko na tym skorzystają, bo najlepsze co można kupić to produkt, który będzie posłuży na lata, będzie dobrze wykonany i do tego jeszcze modny.