Data dodania: 2015-01-31

Wyświetleń: 2028

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Podciąganie na drążku dla początkujących - jak zrobić pierwsze powtórzenie?

4 Ćwiczenia Dla Początkujących w Podciąganiu Na Drążku

Ćwiczenia dla osób, które nie są w stanie wykonać kilku czy nawet ani jednego podciągnięcia na drążku. W kolejności od najłatwiejszego do najtrudniejszego:

Ściąganie górnego drążka
Chwytamy drążek około 2 razy szerzej niż rozstaw barków. Plecy wyprostowane, odchylając się lekko to tyłu ściągamy drążek do klatki piersiowej. Wykonaj 3 serie po 10 powtórzeń.

Podciąganie na drążku niskim
Dostosuj wysokość drążka tak by przy wyprostowanych rękach nie dotykać tyłkiem ziemi. Wypnij klatkę i przyciągnij tułów do drążka. Wykonaj 3 serie po 10 powtórzeń.

Oszukane podciąganie podchwytem
Złap drążek podchwytem (kciuki na zewnątrz). Oprzyj nogi na stołku i podciągnij się wspomagając pracą nóg. Wykonaj 5 serii po 5 powtórzeń.

Oszukane podciąganie nachwytem
Złap drążek nachwytem (kciuki do wewnątrz). Oprzyj nogi na stołku i podciągnij się wspomagając pracą nóg. Wykonaj 5 serii po 5 powtórzeń.

Licencja: Creative Commons