To sprawia, że pracownik staje się wręcz uczulony na wszelakiego rodzaju szkolenia i traktuje je, jako dobra możliwość do drzemki lub do rozwiązania krzyżówki, co zupełnie mija się z celem pracodawcy.
Szkolenia czysto teoretyczne
Szkolenia nie są złe, wręcz przeciwne, są potrzebne i konieczne. Niemniej jednak wiążą się z nimi czysto teoretyczne prelekcje przeplatane od czasu do czasu filmikiem z prezentacji lub zdjęciem. Pracodawcy codziennie spotykają się z tego typu problemami zwłaszcza, gdy musza przeprowadzić szkolenie z języka obcego.
Tak proste rozwiązanie
Warsztaty to taka lepsza wersja szkoleń. Obejmuje część teoretyczną, ale również praktyczną. Dzięki temu łatwiejsze jest zapamiętywanie informacji a nauka jest bardziej efektywna. Takie kilkugodzinne warsztaty mogą znacznie poprawić efektywność pracowników. W zależności od szkolonej grupy można wybrać właściwy panel szkolenia.
Firmy oferujące warsztaty z języków obcych w swojej ofercie maja zazwyczaj bardzo dokładnie określone panele tematyczne ze względu na skondensowany materiał, jaki można przekazać w krótkim czasie. Należy bowiem pamiętać, że to nie kurs językowy i warsztaty trwają od kilku godzin do około dwóch dni - w zalezności od potrzeb przedsiębiorstwa. Dlatego taka forma dokształcania pracowników jest bardzo skuteczna i efektywna. Intensywna nauka pozwala na rozwinięcie umiejętności językowych przy komunikacji i kontaktach biznesowych. Zakres merytoryczny takich warsztatów zazwyczaj obejmuje następujące tematy:
- English for HR;
- Presentations in English;
- Telephoning in English;
- Negotiations;
- English for Meetings;
- Bussiness Trip;
- English for Accounting;
- English for Marketing & Advertising;
- Indywidualne panele związane z potrzebami firmy.
Jak można zauważyc ramy warsztatów mieszczą się w niezykle praktycznych i przydatnych zagadnieniach. Warto skorzystać z opcji warsztatów językowych. Jest to praktyczna i ciekawa forma utrwalenia i poznania nowych wiadomości z zakresu danego języka. Zainwestowane środki przedsiębiorcy z pewnością zwrócą się w postaci podniesionych klasyfikacji pracowników.