Reklama mobilna jest jedną z bardziej ekstrawaganckich, powodujących różne opinie w społeczeństwie formą reklamy. Na szczęście nie zawsze i nie każda. Na pewno bardzo przykuwa uwagę samochód oklejony hasłem reklamowym, z jakimś rzucającym się w oczy logo czy zdjęciem. 

Data dodania: 2014-11-14

Wyświetleń: 1862

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Reklama mobilna – wyznacz trasy w swoim mieście

Tego typu usługi są coraz częściej oferowane przez agencje reklamowe. Należy się jednak zastanowić na jest skuteczna reklama mobilna i co takiego ciekawego wnosi do naszego codziennego życia.

Reklama powinna wyróżniać się – kształtem, kolorem, formą, osobami lub postaciami, które w niej występują lub innymi czynnikami, które sprawiają, że wyróżnia się w tłumie. Przywykliśmy do reklam z numerami telefonów na samochodach, haseł i sloganów. Obecnie coraz częściej pojawiają się jednak reklamy emitowane na żywo, wydobywające się przez głośnik przymocowany do pojazdu, samochody, które nie służą niczemu innemu niż byciu reklamą, przewożeniu ogromnego baneru na swoim dachu. Takie rozwiązania są skuteczne pod jednym warunkiem – że nie zakłócają zanadto życia publicznego – pracy w bankach, szkołach, na uczelniach czy w bibliotekach. Firmy decydujące się na tego typu reklamę powinny uważać, by nie powstał efekt odwrotny do zamierzonego – wszyscy dosłownie toniemy w reklamach (radiowych i telewizyjnych) i dlatego należy uważać z tą ciekawą, ale niebezpieczną jej formą.

Jeśli decydujesz się na reklamę mobilną, zaplanuj sobie trasy, którymi pojazdy reklamowe będą się poruszały. Reklama mobilna to bardzo dobry sposób na rozgłoszenie całemu miastu o tym, co robisz, pod warunkiem, że jest to dla nich rzeczywiście istotne. W innym wypadku może być odebrane jako niepotrzebne, hałaśliwe (jeśli reklama zawiera elementy dźwiękowe) i powodujące przede wszystkim korki – należy pamiętać, że reklama mobilna nie jest wyłączona z praw ruchu drogowego i może dla kogoś stać się przyczyną spóźnienia do pracy, a to nie jest zapowiedź zbyt owocnej współpracy z potencjalnym klientem.

Dobrze będzie więc, jeśli wybierając reklamę mobilną, ustalisz również trasy, którymi ma się poruszać. Pamiętaj przy tym, aby nie były to ulice najbardziej zakorkowane w ciągu godzin szczytu, ponieważ twoja reklama zginie w natłoku innych pojazdów, a dodatkowo może być irytująca. Reklama mobilna powinna być – jak sama nazwa wskazuje – w ciągłym ruchu. Powinien móc ją zobaczyć każdy, kto aktualnie znajduje się na ulicy – a nie tylko wybrane osoby, którym reklama ta w jakiś sposób utrudnia życie.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena