Wielu z nas mając problem z nadwagą czy otyłością szuka skomplikowanych i innowacyjnych pomysłów na poradzenie sobie ze swoim problemem, ponosząc przy tym często duże koszty i psując nerwy sobie i swojej rodzinie.

Data dodania: 2013-11-25

Wyświetleń: 2208

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Tak naprawdę nie jest konieczne sięganie po nowoczesne i skomplikowane rozwiązania, skoro najprostsze sposoby są przeważnie najskuteczniejsze i najlepiej spisują się praktycznie w każdej sytuacji. Dlatego też miałbym dla Ciebie dwie bardzo proste, przyjemne i skuteczne wskazówki, jak w stabilny, zdrowy i szybki sposób stracić kilka kg na przestrzeni już kilku pierwszych tygodni.

  1. Pierwszy z nich to wypijanie każdego dnia, 20 minut przed każdym posiłkiem, szklanki wody z wyciśniętą połówką cytryny. Ma to wpływ nie tylko na usprawnienie trawienia, ale także doskonale nawadnia, odżywia, oczyszcza i wzmacnia cały organizm. Sok z cytryny zawiera sporo antyutleniaczy, witamin, soli mineralnych oraz błonnika, dzięki czemu świetnie przeciwdziała wielu chorobom cywilizacyjnym, opóźnia procesy starzenia się organizmu, usprawnia układ krążenia i wzmacnia odporność. Kilka cytryn to stosunkowo niewielki koszt w porównaniu do profitów, które dzięki temu osiągniemy. Już samo wypijanie szklanki wody przed posiłkiem daje pozytywne efekty redukcji wagi, a dokładając do tego sok z cytryny uzyskujemy znacznie lepszy efekt. Zwłaszcza w czasach, gdy każdy z nas jest wielokrotnie narażony na bierne palenie i liczne zanieczyszczenia środowiska, a nasz organizm przejawia znacznie większe zapotrzebowanie na składniki odżywcze, których z powodzeniem możemy szukać w soku z cytryny i innych cytrusach.

  2. Drugą prostą wskazówką jest codzienna pełna regeneracja. Chodzi oczywiście o regularne wysypianie się. Sen jest niezwykle istotnym regulatorem zdrowia i naszego samopoczucia. To podczas snu utrwalają się nasze wspomnienia, ciało i umysł oczyszczają się, następuje regeneracja uszkodzeń i organizm stara się przywrócić wszystko do równowagi. Dlatego każdego dnia gdy wstajemy rano wypoczęci, tryskamy energią, pozytywnym myśleniem i chęcią do działania. Niestety, jeżeli nie prowadzimy zdrowego stylu życia i będziemy codziennie powtarzali i powielali przyzwyczajenia negatywnie wpływające na nasze zdrowie, to z biegiem dnia będziemy się czuli coraz gorzej. Później znowu położymy się spać i organizm po raz kolejny postara się przywrócić wszystko do równowagi, tylko czy tym razem mu się uda? Wszystko zależy od ilości negatywnych czynników, wpływających na stan naszego organizmu. Im jest ich więcej tym, trudniej wszystko „odkręcić”. Nie mniej jednak, my z naszej strony powinniśmy zadbać oto, aby każdego dnia kłaść się najlepiej przed północą, spać około 7-9 godzin i nie kłaść się z pełnym żołądkiem, aby sen przebiegał prawidłowo, bez zakłóceń. Ważna jest także regularna i stała pora kładzenia się do łóżka, bo nasz organizm lubi przyzwyczajenia i w oparciu o nie powinniśmy „programować” nasz organizm. Dlatego też kładź się spać przed północą, zawsze wtedy, gdy po prostu chce Ci się spać i śpij odpowiednią dla siebie ilość czasu, a nim się obejrzysz, będziesz o kilka kilogramów bliżej celu.

Te dwie proste wskazówki są jak najbardziej dla każdego. Konsekwentne wprowadzane ich w życie, najlepiej już od dzisiaj, sprawi, że będziesz zachwycony ich skutecznością i jednocześnie prostotą. A to będzie bardzo przyjemnym pierwszym krokiem w kierunku skutecznego, kompleksowego, zdrowego i trwałego odchudzania bez głodzenia się i efektu jo-jo.

Licencja: Creative Commons