Skuteczne zarabianie na liście kontaktów wynika z połączenia kilku czynników. Pierwszym czynnikiem jest sama jej budowa. Jeśli trzymaliśmy się podstawowych zasad odnośnie tego, w jaki sposób należy ją poprawnie budować, to już jesteśmy na dobrej drodze do czerpania z takiej listy korzyści.

Data dodania: 2013-11-01

Wyświetleń: 1014

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Można zadać pytanie: poprawnie, czyli w zasadzie jak?

Po pierwsze, stworzyliśmy ją sami trafiając do odpowiedniej grupy docelowej, a wiedza, którą obiecaliśmy za zapis, była naprawdę bardzo wartościowa. Dalej musimy się nauczyć prowadzić relacje z naszą listą. Tutaj zasady są również dość proste. Primo: nie zasypujemy naszych subskrybentów zbyt często mailami, a same maile wnoszą wartościową treść, którą subskrybent jest jak najbardziej zainteresowany.

Następną sprawą jest to, że mail powinien być naprawdę krótką informacją, która zachęca do odwiedzenia naszego serwisu lub innej strony do odwiedzenia, której chcemy zachęcić. Oczywiście w treści wklejamy odpowiedni link do takiej strony. Samą treść maila zawijaj po 65-75 znakach i odpowiednio formatuj. Wygląda to wtedy estetycznie. Treści, do których odsyłasz w mailu, powinny być w 80-90% merytoryczną, bardzo przydatną bazą wiedzy, a tylko pozostałe 20-10% - reklamą, która najlepiej, gdyby była doskonałym uzupełnieniem tej wiedzy, którą dajesz za darmo.

To tylko podstawowe informacje jak zarabiać na liście kontaktów. Wiedza na ten temat jest dość rozległa i osobiście polecam Ci ciągłe doszkalanie się w tym temacie. Na koniec jednak dam Ci istotną wskazówkę, jak zarabiać na liście kontaktów naprawdę skutecznie .

Odpowiedzią jest copywriting, czyli pisanie perswazyjnych tekstów. Temat jest bardzo rozległy, ale podstawowe informacje musisz znać, aby podnieść swoją skuteczność w budowaniu listy oraz zwiększyć dochody z niej płynące. Sam nagłówek może podnieść ilość zapisów na Twoją listę o ponad 800% (takie przypadki miały miejsce w historii). Joe Vitale zmieniając jedno słowo w nagłówku zwiększył skuteczność o 317%. Jedno słowo! Copywriting nie tylko jest bardzo pomocny przy atrakcyjnym e-mail marketingu. Copywriting jest nieodłączną częścią atrakcyjnego e-mail marketingu.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena