Większość osób zaczyna działalność w internecie od strony internetowej. I dobrze. Bo oczywiście potrzebujesz strony internetowej. A nawet wiele stron internetowych. Ważne jednak co na tych stronach masz.

Data dodania: 2011-04-29

Wyświetleń: 1815

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 4

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

4 Ocena

Licencja: Creative Commons

Jeśli jest to strona firmowa, to najważniejszym jej elementem jest nagłówek. I to wcale nie powinna być nazwa firmy! O wiele ważniejsze dla twojego klienta jest to co robisz, a nie jak się nazywasz. Twojego potencjalnego klienta interesują rozwiązania problemów z jakimi się zmaga i korzyści jakie może odnieść korzystając z twoich produktów i usług.

A więc na swojej głównej stronie internetowej podaj do kogo się zwracasz, jaki problemy rozwiązujesz, jakich korzyści dostarczasz. To przykuje uwagę i sprawi, że przypadkowy internetowy „przechodzień” nie cofnie się z powrotem do Google, tylko zatrzyma się na dłużej.

Jednym z częstych błędów jest tworzenie stron internetowych wyłącznie we Flashu. Takie strony pięknie wyglądają, ale niestety bardzo źle się pozycjonują. Roboty wyszukiwarek większość takich stron nie potrafią rozpoznać i nie indeksują ich tak dobrze jak strony oparte na tekście bezpośrednio w HTMLu. Flash jest dobrym dodatkiem. Jednak nie może być podstawą twojej pierwszej strony internetowej.

Projektanci stron internetowych bardzo często będą ci mówić, że najważniejsza na stronie jest grafika. Ale ty nie daj się na to namówić. Pamiętaj, najważniejszy w internecie jest tekst. Jeśli ten element będziesz mieć dopracowany, dopiero wtedy dobra grafika ci pomoże.

Nadal większość właścicieli firm nie ma pojęcia, że najważniejszym elementem sprzedaży internetowej wcale nie jest strona internetowa, tylko email. I to najlepiej email obsługiwany przez autoresponder, a dokładnie wielokrotny autoresponder. Jeśli chcesz w ebiznesie zarobić i się nie narobić, to koniecznie na swojej stronie umieść formularz do zapisywania na listę na autoresponderze.

W ten sposób przejmiesz kontrolę nad kontaktowaniem się z internautami odwiedzającymi twoje internetowej strony. Nie będziesz już biernie czekać, aż łaskawie do ciebie wrócą. Tylko za pomocą autorespondera, w sposób całkowicie zautomatyzowany, będziesz kontaktować się z nimi tak długo aż od ciebie nie kupią.

Czy to nie fajne? Ludzie wchodzą na twoją stronę i reszta marketingu dzieje się automatycznie. Ale do tego potrzebujesz autoresponder i formularz na swojej stronie internetowej. Czy na pewno go już masz?

Licencja: Creative Commons
4 Ocena