Najcenniejszą rzeczą jaką daje autoresponder jest automatyzacja marketingu. Większość sądzi, że sprowadza się to do wysyłania wiadomości, które wcześniej trzeba najpierw napisać. Są jednak metody wykorzystywania autorespondera, gdzie wiadomości piszą się same.

Data dodania: 2011-06-27

Wyświetleń: 1826

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Stosuj dynamiczne pobieranie do wiadomości treści ze stron internetowych. To jest jedna z najbardziej zaawansowanych technik wykorzystywania autoresponderów.

Tworzysz tylko pewien szablon wiadomości. To co modyfikujesz później, to zawartość strony internetowej, z którą jest zintegrowany autoresponder. W kolejnych emailach wstawiana jest treść wskazanej strony. Może to być zarówno plik tekstowy, jak i cala strona HTML.

Kluczem do automatyzacji zmieniania treści emaili jest tutaj zmienianie treści na stronie. Może to być realizowane ręcznie lub automatycznie.

Na przykład co jakiś czas dodajesz nowe produkty do sklepu. W sklepie zwykle jest specjalna strona, na której są wyświetlane nowości. Wystarczy nowy produkt dodać do kategorii “Nowości” i od razu pojawia się on na takiej stronie. Zintegrowany ze stroną autoresponder pobiera zawartość tej strony i na przykład co tydzień automatycznie wysyła emaila z tą zawartością. Subskrybenci automatycznie, regularnie otrzymują listę nowych produktów.

To samo możesz robić z produktami w promocji, wyprzedaży itp. Wystarczy tylko zmieniać stronę internetową. Autorespondera nie musisz ruszać.

A jeśli posiadasz sklep zbudowany w oparciu o program partnerski, taki jak na przykład oferuje Nexto.pl, możesz całkowicie zautomatyzować wszystko. Taki sklep automatycznie dodaje nowe produkty do oferty. Autoresponder pobiera listę nowych produktów i automatycznie je wysyła do osób na twojej liście.

Jedyna rzecz o którą musisz się troszczyć, to budowanie jak największej listy. Sprzedażą na tej liście zajmuje się już autoresponder.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena