Technika projekcyjna od pewnego czasu cieszy się szczególnym uznaniem wśród restauratorów i właścicieli barów. Ekrany plazmowe, telebimy to nowości sprzed ładnych kilku lat, nierobiące dziś na nikim większego wrażenia. Chcąc być konkurencyjnym, należy sięgać po nowatorskie rozwiązania autopromocji.

Data dodania: 2010-12-21

Wyświetleń: 2483

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Interaktywny bar to innowacyjny nośnik reklamy mający zastosowanie w pubach, barach , dyskotekach. Interaktywny system to nie tylko sposób na nowoczesny design lokalu. W głównej mierze ma dostarczać rozrywki i zwracać uwagę klienta. Bar wykrywa ruch klientów i na niego reaguje w zależności od ustawionej przez reklamodawcę kreacji interaktywnej, może np. wyświetlać aktualne promocje, przedstawiać szczegółowe menu czy też dokonywać zapisów zamówień klienteli. Prócz prezentacji informacji, jest doskonałym urządzeniem wpływającym na decyzje zakupowe klientów. Poprzez połączenie nowej technologii z bezpośrednią reklamą otrzymujemy coś więcej niż baner reklamowy czy ulotkę. Dostajemy ciekawą interaktywną formę, gdzie dzięki zastosowaniu technologii multitouch, możemy ją dowolnie eksplorować – przeciągać, powiększać, obracać. Zarządzanie aktywnym przekazem reklamowym wedle upodobań jest nierozłącznym elementem reklamy interaktywnej. Co więcej, możemy klientowi zaserwować mini gry interaktywne, np. przygotowywanie drinka na czas, gdzie klient za pomocą ruchu dłoni będzie miał możliwość sprawdzenia swoich predyspozycji barmańskich. Podczas zabawy wyświetlane mogą być interaktywne marki znanych produktów, które klient wykorzystuje w swojej grze. Jest to doskonały przykład advergamingu z wykorzystaniem systemów reagujących na ruch i dotyk.
Innym ciekawym rozwiązaniem jest wyświetlanie filmów, animacji oraz zdjęć.
Klient może np. oglądać zdjęcia z poprzednich imprez, filmy z ostatnich koncertów przeprowadzonych w lokalu czy też oceniać reklamowe animacje.
Specyfikacja baru interaktywnego pozwala na wgrywanie dowolnych kreacji interaktywnych, prezentujących dowolny przekaz w równie dowolnej formie.
Powierzchnia blatu pełni funkcję ekranu, jednak że projekcja wyświetlana jest najczęściej w góry, wylany napój czy uderzenie o blat nie stanowi żadnego zagrożenia dla instalacji.
Bary można łączyć ze sobą nawet w 10 metrowe interaktywne blaty.
Tworzy to elastyczność personalizacji, co pozwala na idealne wkomponowanie nośnika reklamy w klimat i charakter lokalu.
Bar interaktywny charakteryzuje się łatwością instalacji w lokalu, co sprawia że nie ma technicznych przeciwwskazań instalacji systemu.
Interaktywne wykorzystanie baru pozwala na bardzo szczegółowe zapoznanie się z ofertą, surfowanie po stronach internetowych czy aktywną zabawę kontentem multimedialnym. W zależności od targetu ten unikalny nośnik może pełnić dość zróżnicowane funkcje np. informacyjną, reklamową, rozrywkową, a nawet logistyczną ( usprawnienie tempa pracy bramanów poprzez zintegrowany system zliczania zamówień). Często wykorzystuje się łączenie tych funkcji ( np. wspomniany już advergaming – połączenie rozrywki w formie gry interaktywnej z reklamą w postaci produktów lub marek).
Ten interaktywny system reklamy znajduje szerokie zastosowanie w zachodnich lokalach ( np. w Londynie), lecz w Polsce jest to wciąż motyw futurystyczny, co niewątpliwie świadczy o innowacji produktowej w skali kraju.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena