Produkty interaktywne zyskują coraz większa popularność wśród firm stawiających na innowacje w reklamie. Wśród najszczęściej wybieranych systemów znajdują się interaktywne bary, stoły,podłogi, czy ekrany dotykowe. Istnieją natomiast rozwiązania które największy "boom" mają dopiero przed sobą.

Data dodania: 2010-11-15

Wyświetleń: 1867

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Pokrótce omówię 2 ciekawe produkty interaktywne, które charakteryzują się sporym potencjałem.

1. Virtual Spray – jest to system który występuje w połączeniu z ekranem prezentacyjnym Holo Screen. Każda osoba za pomocą specjalnej puszki może na ekranie zrobić swoje graffiti np. na murze berlińskim lub na jakimkolwiek innym tle. Jeśli mamy ochotę zrobić wrzutę na murze chińskim – wgrywamy mapę i malujemy. Ekstremalnym graficiarzom możemy zaserwować wirtualny wagon. Realizm projekcji i koordynacja ruchowa pozwala bawić się nie tylko młodym adeptom malunku. Grafika może zostać w pamięci systemu a następnie może być przeglądana jako galeria na tym samym ekranie. To ciekawe rozwiązanie może z powodzeniem być urozmaiceniem każdego eventu, imprezy. Interaktywna rozrywka jest doskonałym wyborem dla osób, które chcą zapewnić przednią zabawę swoim klientom/odbiorcom. Zabawa nie niszczy ściany, nie męczy nas zapach farby, możemy tagować dowolną ilość ścian z całego świata, a i ubrania pozostają czyste.

2. FogScreen - to technologia, w której obraz tworzony jest na odpowiednio skondensowanym suchym dymie, służącym jako półprzeźroczysty ekran projekcyjny. Do uruchomienia wystarczy nam woda i technologia cyfrowa. Nasycenie, grubość strumienia, jak i prędkość opadania kurtyny z pary wodnej możemy płynnie regulować. Obrazy wyświetlane za pomocą FogScreena zdają się wisieć w powietrzu!

Technologia gwarantuje niesamowite efekty wizualne - dlatego właśnie wykorzystywana jest tak często na premierowych prezentacjach produktów, różnego rodzaju targach, pokazach mody czy w klubach. Co ważne przez ekran FogScreen można przechodzić lub stać w jego środku. Fogscreen to rozwiązanie potrafiące uświetnić każdą imprezę. Wizualizacje mogę być dowolnie przygotowane i przykrywane interaktywnymi elementami. Standardowo są to liście, kafelki itp. jednak możemy te elementy dowolnie podmienić np. tak aby zdjęcie produktu lub logo było przykryte znakiem graficznym klienta. Interakcja może zachodzić np. w momencie przejścia osoby przez mgłę, kiedy to zmienia się wyświetlany kontent. Główną zaletą FogScreenu jest jego monstrualna wielkość która w połączeniu z interaktywnymi efektami niesamowicie przyciąga uwagę odbiorców. Osobiście widziałem efekt mgły na pewnej imprezie, gdzie klubowicze wchodzili, przechodzili i wychodzili z obrazu. Dawało to w pełni interaktywny efekt, w którym pełnia moc technologii fog screenu była widoczna właśnie dzięki wspomnianej interakcji.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena