Jak informować w sieci i jednocześnie prowadzić tzw szeptaną reklamę? Dlaczego wciąga nas świat internetowych informacji, odsyłaczy i hipertekstu, a rezygnujemy z czytania nudniejszych gazet? Treści, wydarzenia, biznes i informacja w sieci.

Data dodania: 2010-07-05

Wyświetleń: 1586

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Codzienna prasa dostarcza miliony nowych informacji. Udając się do kiosku ma się do dyspozycji dzienniki, tygodniki, miesięczniki, kwartalniki a nawet półroczniki. Ilość tytułów jest spora i cały czas dochodzą nowe, które mają za zadanie wypełnić jeszcze nie zaspokojone pola w zakresie potrzeb czytelników prasy.

Jednak od jakiegoś czasu pojawiła się ogromna konkurencja dla drukowanych czasopism i pracy codziennej, a mianowicie internetowe wersje tytułów prasowych. Dostarczania informacji to główne zadanie prasy, ale oprócz rzetelnych artykułów pojawiają się także ciekawe treści w postaci newsa, który ma tylko wstępnie poinformować czytelnika o danym zagadnieniu.

Portale internetowe specjalizują się w info, które w paru zdaniach poruszają dany temat stanowiąc niejako zachętę do poszukania bardziej szczegółowych informacji na ten temat. Otwierając stronę internetową ukazuje się mnóstwo zajawek do właściwych artykułów. Każdy użytkownik Internetu jest codziennie zalewany nową porcją informacji, artykułów i zdjęć, co powoduje, że przebywając w sieci ma się wrażenie, że można tam znaleźć wszystkie potrzebne wiadomości.

Informacje w sieci pokazywane są na zasadzie hipertekstu, jedna informacja odsyła do następnej. To między innymi dlatego sieć internetowa tak niesamowicie wciąga, gdyż czytając jeden artykuł dostaje się linki to trzech kolejnych o zbliżonej tematyce. A to już poszerzanie informacji, rozwijanie tematu i coś, co na inspiruje!

Licencja: Creative Commons
0 Ocena