Dziś z każdej niemal strony otaczają nas najprzeróżniejsze gadżety reklamowe. Kubki, koszulki, nawet garnki - ale który z tych gadżetów jest naprawdę skuteczną reklamą i na jaki typ firmy decydują sie najczęściej?

Data dodania: 2011-10-03

Wyświetleń: 1882

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Wśród zalewu reklamowych i marketingowych gadżetów, które mają nam, klientom umilić życie, a przy okazji ściagnąć do firmy znaleźc można najdziwniejsze rzeczy. Od klasyków, po pomysły całkiem niesterotypowe. Które z nich wybrać, by firma, rzeczywiście zyskała i dlaczego jedne przedsiębiorstwa trafiają w dziesiątkę a inne zostają potem z masą nieprzydatnych gadżetów reklamowych?

Popularne gadżety:

kubki, koszulki, naszywki, balony, długopisy - absolutny standard, na którego reklamowe przesłanie klienci zdążyli się już nieco udopornić...

Torby reklamowe wielokrotnego użytku to ostatnio gadżet reklamowy, z którego korzysta coraz więcej firm, a zwłaszcza sklepów. Ich zalet jest sporo. Przede wszystkim klient może z nich korzystać za każdym razem idąc na zakupy, a wówczas promuje wtedy konkretne przedsiębiorstwo. Dodatkowo jest to rozwiązanie ekologiczne, a więc kupując takie torby zarówno przedsiębiorcy, jak i ich klienci przyczyniają się do ochrony środowiska.

Wśród wielu rozmaitych gadżetów promujących przedsiębiorstwa, pojemniki reklamowe zajmują szczególne miejsce, ponieważ występują w niezliczonych wariantach. Mogą to być na przykład pojemniki na przybory do pisania lub na podkładki pod piwo w barze, pojemniki na mydło, podstawki pod pieniądze, bądź pudełeczka na żywność. Firma reklamowa może dla nas wykonać nadruk z logo właściwie na wszystkim.

Wizytowniki reklamowe możemy wykorzystać na dwa sposoby. Pierwszy z nich to zakup wizytownika z nadrukowanym logo naszego przedsiębiorstwa i samodzielne używanie go do własnych wizytówek. Drugi to z kolei zamówienie większej ilości takich wizytowników, również z nadrukowanym logo, ale o mniejszych rozmiarach, i wręczanie ich wybranym kontrahentom.

Trudno jednoznacznie powiedzieć, które z tych akcesoriów powinna wybrać firma. Najwazniejsze jest to, żeby nie przesadzić - klient zarzucony reklamą z kazdej możliwej strony raczej będzie na daną markę zły, niż zadowolony z tego, co jej ona podsuwa. Przedsiębiorcy zatem: z rozsądkiem, z rozsądkiem!

Licencja: Creative Commons
0 Ocena