Jaka jest jedna z bardziej efektywnych form promocji i reklamy? Stosują ją firmy na spotkaniach biznesowych czy też sklepy pakując zakupy. Na firmowych spotkaniach podczas wręczania upominków zasłużonym pracownikom korzysta się z toreb upominkowych. Zakupy zazwyczaj pakowane są do toreb reklamowych z logo sklepu, lub innym charakterystycznym dla niego akcentem.
Zamawiając torby papierowe warto zastanowić się nad ich przeznaczeniem. Czy będzie to jednorazowa torba promocyjna która może być wykonana z tanich elementów, czy może chcielibyśmy aby torba którą wręczamy (oczywiście wraz z upominkiem w środku) była wytrzymała. Od przeznaczenia będzie zależał dobór materiałów z których wykonana zostanie dana torebka. I tak jeśli papier ma być podstawowym tworzywem to warto zainwestować w papier kredowy. Może być błyszczący lub matowy. Charakteryzuje się dużą sztywnością i elegancją, dobrze się on prezentuje na takich produktach. Innym papierem często stosowany jest papier pakowy (w wersji brązowej lub białej). Torby reklamowe pokryte są z reguły drukiem. W większości wypadków stosuje się system CMYK o czterech podstawowych barwach: cyjan, megenta, yellow, black. Połączenie czterech podstawowych barw pozwala na uzyskanie wszystkich kolorów łącznie ze zdjęciami. Inną formą ozdabiania jaką stosuje się wykańczając torby papierowe jest naklejanie wyciętych czy wykonanych oddzielnie elementów. Mogą to być wszelkiego rodzaju siatki, koraliki, nitki czy papier. Torbę można jeszcze „uszlachetnić” pokrywając ją folią lub lakierem. Dzięki temu zabiegowi będzie bardziej trwała.