Czy wiesz jak dobrze się zareklamować i jak dobrze napisać tekst marketingowy, który przekona potencjalnych klientów do zakupu? Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się tego w ciągu następnej minuty.

Data dodania: 2009-12-16

Wyświetleń: 6165

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zamieszczanie w tekście marketingowym dużej liczby faktów na temat produktu może pomóc klientowi w dostrzeżeniu korzyści, jakie wynikają z użytkowania produktu. Im więcej informacji o korzyściach w materiale marketingowym, tym większa jest szansa, że klient zdecyduje się skorzystać z twojej propozycji.

Jak skuteczny copywriting radzi sobie z przedstawianiem faktów? Tutaj kilka pomysłów:

1. Jeśli twoim produktem jest np. latarka o specjalnych zastosowaniach, to można byłoby podkreślić jej niezawodność - szczególnie w nagłych wypadkach, a nawet jak dzięki niej uratowano wiele osób podczas akcji ratunkowych itd.

2. Opowiedzieć o produkcie z nie z punktu widzenia producenta, ale z punktu widzenia klienta. Szczegóły techniczne może są ciekawe dla sprzedawcy, ale dla klienta są zazwyczaj niezrozumiałe. Częściej utrudniają niż wspierają zakup. Dlatego copywriter musi je wyjaśnić i ciekawie przedstawić. Potencjalny klient nie powinien mieć najmniejszych wątpliwości na temat tego, jak produkt (usługa) może mu pomóc, ułatwić życie, dać jakąś korzyść.

3. Przedstawić bardzo dokładne informacje. Skuteczny copywriting to również przedstawianie szczegółowych informacji na temat produktu (a nie "piękne pisanie o niczym"). Dlatego warto wspomnieć np. o tym, gdzie testowano produkt (i kiedy?) lub gdzie jest produkowany.

4. Używać referencji - szczególnie lokalnych. Jeśli jest taka możliwość, to klientowi z Rzeszowa przedstaw referencje (w tym listy polecające, opinie klientów) innych klientów z Rzeszowa. Będą miały wtedy większą siłę oddziaływania i wiarygodność.

5. Informować dlaczego coś robisz - organizujesz wyprzedaż albo znacznie przeceniasz swoje produkty? Podaj klientowi powód, dlaczego tak robisz. W innym wypadku może ci nie uwierzyć i z rezerwą podejść do "nowych" cen.

Licencja: Creative Commons