Jeśli chcesz aby inni traktowali Ciebie poważnie to traktuj ich z szacunkiem. Cztery warunki do przemyślenia i właściwego działania. Wskazówki dla firm.

Data dodania: 2009-12-07

Wyświetleń: 2110

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Po pierwsze: zadowolony klient jest najlepszą reklamą produktu. A dobry produkt, niezależnie od branży , to:

      - umowy nie zawierające klauzul niedozwolonych,

      - przyjazna obsługa zarówno przed jak i po zakupie towaru,

      - terminowość w wykonywaniu przedmiotu umowy.

Po drugie: jeśli firma planuje dłuższą działalność to powinna zadbać o dobry wizerunek. A dobry wizerunek to znajomość marki, choćby na lokalnym rynku.

Firmy powinny stawiać na profesjonalną obsługę i wsparcie swoich klientów. Dla większości klientów bezpieczeństwo transakcji i wiarygodność firmy są równie ważne jak atrakcyjna oferta. Tylko czy kupujący nowe mieszkanie wie ile jeszcze ma spraw do załatwienia zanim otrzyma klucze do nowego mieszkania.

Po trzecie: w dzisiejszych czasach nie tylko ,,opakowanie” towaru (reklama, sprawny marketing i sprawny PR) powinno być ważne dla firm, niezależnie czy mają w swojej ofercie artykuły do masowego użytku czy też samochody lub mieszkania. Powinna liczyć się przede wszystkim jakość która gwarantuje sprzedaż następnych nowych mieszkań a tym samym wzrost zaiteresowania rynkiem nieruchomości. Zadowolony klient to następne nowe mieszkanie sprzedane kupującemu

Po czwarte: klienci zaczynają odróżniać firmy działające od kilku lat i kojarzyć je z dobrą lub złą opinią na ich temat. Obecnie sprzedaż mieszkań drastycznie spadła nie za sprawą kryzysu ale również poprzez wzrost niezadowolonych klientów który staje sie z czasem bardziej wymagający. Czy rynek nieruchomości temu sprosta? To pytanie można pozostawić na długie lata ponieważ rynek nieruchomości nie przewidywał tego że sprzedaż mieszkań tak drastycznie spadnie.

Tomasz Jaczewski

Licencja: Creative Commons