6
głosów
- +

Promocja w Internecie

Autor:

Aktualizacja: 23.08.2009


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Własna Działalność


Artykuł
  • 6 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1783 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Artykuł dla osób i firm chcących rozpocząć promocję swoich usług w Internecie. Jak promować usługi bez własnej strony internetowej, czyli kilka słów o możliwościach serwisów ogłoszeniowych.


Kiedyś głównym miejscem, w którym można było zamieścić swoją ofertę, były papierowe książki telefoniczne. Osoby i firmy zainteresowane dodatkową reklamą miały do wyboru także reklamy w gazetach lokalnych lub na mieście. Na szczęście z roku na rok coraz większą popularność zdobywał Internet, który rozwiązał problem dotarcia do szerokiego grona klientów. W tej chwili aby znaleźć wykonawcę usługi, wystarczy wpisać w Google odpowiednie zapytanie, a w rezultacie otrzymujemy zestaw wyników w formie stron firmowych, a także serwisów ogłoszeniowych.

Nie każdy usługodawca może sobie pozwolić na wydatek rzędu tysiąca PLN i więcej za stronę internetową. Co w takim razie osoba fizyczna lub firma chcąca zaistnieć w Internecie powinna zrobić, jeśli nie może sobie pozwolić na zlecenie wykonania, wypozycjonowania i dodatkowej reklamy strony?

Alternatywą są serwisy ogłoszeniowe umożliwiające bezpłatne założenie konta i dodawanie ogłoszeń. Przykładem może być portal społecznościowo-ogłoszeniowy TwojFachowiec.net przeznaczony zarówno dla osób fizycznych, jak i firm. Dzięki temu, że można w nim dodawać darmowe ogłoszenia, jest on znakomitą okazją do zaprezentowania swojej oferty bez ponoszenia zbędnych kosztów związanych z utrzymaniem własnej strony. Właśnie dlatego warto wykorzystać tę szansę i zadbać o szczegółowy i ciekawy opis oferty, dzięki czemu usługodawca zrobi dobre pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach.

Pełna treść artykułu: Jak promować usługi w Internecie bez własnej strony?


Podobał Ci się artykuł?
6
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij