Wiele przebojowych i otwartych na nowe doświadczenia osób nie funkcjonuje dobrze w tradycyjnym systemie pracy na etacie. Warto rozważyć otwarcie własnego sklepu – to gwarancja licznych wyzwań i nawiązywania kolejnych kontaktów. Jedną z propozycji może być oferta Żabki.

Data dodania: 2020-12-31

Wyświetleń: 77

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Franczyza w sieci Żabka – pomysł na działalność dla osób otwartych

Własny punkt handlowy – zostań swoim własnym szefem

Przed rozpoczęciem działalności warto zastanowić się przede wszystkim nad kwestiami finansowymi. Z jakimi wydatkami trzeba się liczyć przed otworzeniem własnego punktu handlowego od podstaw? Ciężko jednoznacznie określić dokładną sumę, jednakże z całą pewnością można stwierdzić, że w grę wchodzą duże kwoty. Należy wziąć pod uwagę koszt wynajmu lokalu, umeblowania go i wyposażenia, jak również zatowarowania. Ponadto musimy uzyskać kontakty z dostawcami produktów, które zamierzamy sprzedawać w swoim sklepie. Dodatkowo należy pamiętać o stworzeniu logotypu, nazwy marki oraz atrakcyjnej dla klientów oferty – bez tego niemożliwe jest osiągnięcie sukcesu na rynku. Nie można też zapominać o kosztach związanych z rejestracją spółki oraz wydatkach na sprzęt.

Od tak szeroko zakrojonych wyliczeń może aż zakręcić się w głowie! Tworzenie biznesu od podstaw wymaga sporych nakładów finansowych. Nie każdy początkujący przedsiębiorca dysponuje pokaźnymi oszczędnościami, przez co wiele osób uważa, że otworzenie własnego biznesu na swoich zasadach na zawsze pozostanie jedynie w sferze marzeń. Czy warto się poddawać? Niekoniecznie. Ciekawą alternatywą jest oferta sieci sklepów Żabka. Opinie o franczyzie są bardzo zachęcające – sprawdźmy, co stoi za sukcesem marki.

Żabka – opinie. Franczyza małych sklepów ciepło odbierana przez przedsiębiorców i klientów

Sieć Żabka istnieje na polskim rynku od 1998 roku, kiedy to firma wystartowała z kilkoma pierwszymi punktami handlowymi zlokalizowanymi w sercu Wielkopolski. Przez lata swojej działalności sieć rozrosła się do ogromnych rozmiarów. Dziś franczyza Żabki funkcjonuje w całej Polsce – nad Wisłą działa już 6,6 tysiąca sklepów. Kolejne punkty otwierają się zarówno w największych metropoliach, jak i w niewielkich miejscowościach. 

Franczyzobiorcy chwalą sobie między innymi atrakcyjne warunki wstąpienia do sieci. Żabka pokrywa większość kosztów związanych z wynajmem lokalu, opłatami za prąd, umeblowaniem i zatowarowaniem sklepu. Tym samym franczyzobiorca musi przejmować się jedynie takimi wydatkami jak opłata za wstąpienie do sieci, koszt zakupy kasy fiskalnej, opłacenie koncesji na alkohol oraz zaopatrzenie sklepu w produkty lokalne. Niski wkład własny otwiera drogę do własnego biznesu wielu osobom, które nigdy nie zdecydowałyby się na budowanie go od podstaw.

Franczyza w sieci Żabka z unikatową propozycją dla nowych biznesmenów

To kwestia, która znacząco wpływa na postrzeganie sieci Żabka – opinie o franczyzie często skupiają się na wsparciu dla początkujących przedsiębiorców. Franczyzobiorcy, którzy podpiszą umowę pomiędzy marcem 2020 roku a końcem lutego 2021, po spełnieniu kilku prostych warunków mogą liczyć na gwarantowany przychód wynoszący 16 tysięcy złotych netto.

Właściciele sklepów funkcjonujących w ramach franczyzy Żabka mogą skorzystać także z licznych szkoleń udostępnianych przez firmę, które obejmują między innymi strategie zarządzania zespołem oraz kontakt z klientem. To bardzo przydatne umiejętności dla zarządcy sklepu, który powinien wykazywać się nie tylko przedsiębiorczością, ale również rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi. Z tego względu praca franczyzobiorcy jest idealna dla osób otwartych, ceniących sobie bezpośredni kontakt z ludźmi.

Utworzenie nowego sklepu na zasadzie franczyzy Żabki może być nie tylko dobrym źródłem dochodu, ale i świetną przygodą oraz miejscem do rozwoju tak zwanych umiejętności miękkich. Ponadto sieć oferuje wsparcie marketingowe oraz w sektorze IT przez cały okres trwania umowy franczyzowej, a nawet specjalnie dedykowaną franczyzobiorcom aplikację mobilną. Wszystko to sprawia, że prowadzenie sklepu jest efektywne i satysfakcjonujące.

Licencja: Creative Commons