Aegean Airlines opublikowały raport z obsługi pasażerskiej. Firma zanotowałą wzrost o 13% i poprawiła wynik operacyjny za dziewięć miesięcy do września 2008 wśród ambitnych warunków sektora lotniczego i pogarszającej się sytuacji gospodarczej.
Dokładniej mówiąc, AEGEAN obsłużył 4,6 mln pasażerów w okresie dziewięciu miesięcy do września 2008 r., osiągając 13% r / r wzrostu.
Spółka obsłużyła o 8% więcej pasażerów na loty krajowe, podczas gdy liczba pasażerów przewożonych w międzynarodowej sieci wzrosła o 23% udział w rynku z zysków osiągniętych w większości tras.
Średnia liczba pasażerów lotów to 104 z 96 w roku 2007.
Przychody wzrosły o 26% do € 468.2m, wynikające z osiągniętego wzrostu w międzynarodowej sieci, gdzie nominalne taryfy są wyższe, wzrost średniej pojemności na samolot ze względu na dostawy nowych samolotów Airbus A320-321 oraz wprowadzenie dopłaty paliwowej .
Niemniej jednak, EBITDA wzrosła o 13% do € 51.5m, pomimo dramatycznego wzrostu kosztów paliwa.
Zysk po opodatkowaniu 21% był niższy € 26.5m głównie z powodu wyceny strat USD na pożyczki przy zakupie nowych samolotów pożyczek a także silniejszego USD wobec euro na koniec trzeciego kwartału. spedycja krajowa obsługa logistyczna logistyka