Sklepy internetowe wyposażone w odpowiednie moduły zapewniają sprzedawcy dostęp do wielu praktycznych funkcjonalności. Nie tylko ułatwiają one obsługę platformy, ale mogą też pozytywnie wpłynąć na sprzedaż.

Data dodania: 2018-02-13

Wyświetleń: 821

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 1

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Zastosowanie modułów w nowoczesnym sklepie internetowym

Zarządzanie sklepem online

Uruchomienie w sklepie modułu płatności online znacząco ułatwia klientom przeprowadzanie zakupów. Współczesne moduły tego typu są kompletne i zapewniają obsługę większości najpopularniejszych operatorów. Dzięki odpowiedniemu rozbudowaniu, sklepy online mogą posiadać dowolną ilość wersji językowych oraz akceptowanych walut obcych. Istnieje również możliwość przetłumaczenia tekstów zamieszczonych na stronie sklepu. Dzięki integracji firm kurierskich ze sklepem internetowym, możliwe jest znaczące usprawnienie realizacji zamówień. Moduł pozwala m.in. na drukowanie etykiet, sporządzanie protokołów, dodawanie przesyłek bezpośrednio z listy zamówień, generowanie linku trackingowego czy udostępnianie możliwych punktów odbioru osobistego. Dobrym uzupełnieniem sklepu internetowego może być także udostępnienie możliwości oceniania produktów. Dzięki wartościowym opiniom, w przypadku niektórych towarów można niemal od razu zwiększyć całkowitą sprzedaż.

Wygoda dla klientów

Profesjonalne projektowanie sklepów internetowych pozwala na znacznie lepsze dostosowanie prezentowanych ofert do wymagań klienta. Jedną z interesujących opcji jest opcja wariantów, dzięki której możliwe jest udostępnienie jednego produktu w kilku wersjach. Pod uwagę przy oznaczaniu konkretnej pozycji brane mogą być różne cechy. Do najczęściej definiowanych należą takie wartości, jak np. rozmiar czy wzór. Nowoczesny moduł pozwala dodatkowo przypisywać różną cenę poszczególnym wariantom produktu. Sklepy internetowe nie mogą się również obyć bez odpowiedniego modułu marketingowego. Pozwala on sprzedawcy na tworzenie promocji i definiowanie programów lojalnościowych. Zwłaszcza w e-mail marketingu drzemie ogromny potencjał. Sprzedawca może w ten sposób obdarowywać konsumentów kuponami rabatowymi i zachęcać ich do ponownych zakupów.

Projektowanie sklepów internetowych wzbogaconych o liczne moduły posiada w swojej ofercie agencja interaktywna Offon. Zapewniają one wyjątkowo rozbudowane możliwości zarządzania sklepem, dzięki czemu znacząco ułatwiają jego obsługę.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena